Dezvoltatorul de soluţii de mesagerie AXIGEN anunţă astăzi lansarea unui nou serviciu de asistenţă ante- şi post-vânzare, intitulat AXIGEN Live Chat.
Acest serviciu, în premieră pe piaţa din România, este destinat să ofere utilizatorilor AXIGEN informaţii complete privind procedura de achiziţie, începând de la detalii referitoare la întreaga gamă de soluţii AXIGEN disponibile şi funcţionalităţile acestora, posibilităţile de licenţiere şi metodele de plată existente, ca şi modul în care se pot achiziţiona sau reînnoi abonamentele pentru suport tehnic sau mentenanţa softului.
Live Chat reprezintă o continuare a serviciului de suport tehnic non-stop apreciat la scară largă de majoritatea utilizatorilor AXIGEN: “Serviciul de suport tehnic este cu adevărat fantastic, cel mai bun pe care l-am primit vreodată din partea vreunei companii. Primeşti răspunsuri în mai puţin de o oră, chiar şi în cazul în care eşti utilizator al unei soluţii gratuite. Am primit răspunsuri la întrebările mele inclusiv în weekend, la miezul nopţii. Cu adevărat uimitor!”, a declarat Nick Snels, din Belgia.
Serviciul oferă un beneficiu clar tuturor celor interesaţi să achiziţioneze o soluţie AXIGEN Mail Server, întrucât garantează răspunsuri instant la orice întrebare trimisă. El este disponibil gratuit tuturor celor interesaţi, de luni până vineri, între orele 9:00 şi 18:00.
“Iniţiativa de a crea şi oferi un astfel de serviciu porneşte din dorinţa noastră de a face mai uşoară viaţa utilizatorului, asigurând un proces de achiziţie cât mai transparent posibil”, a declarat Oana Bornaz, CEO AXIGEN. “Mai mult, pentru a îmbunătăţi acest proces, am introdus recent modalităţi noi de plată pentru comenzile online. Astfel, în afară de metoda clasică de plata prin card bancar, AXIGEN poate fi achiziţionat de pe site-ul www.axigen.com utilizând şi plăţile prin fax, prin intermediul PayPal, clientul având opţiunea de a comanda şi un CD de backup”, a concluzionat Oana Bornaz.
AXIGEN este tehnologie proprietară GECAD Technologies. Compania a investit în dezvoltarea acesteia aproximativ 3,5 milioane de euro până la sfârşitul anului trecut. “În 2007 vom investi 1,5 milioane de euro în activităţile de cercetare şi dezvoltare şi sperăm ca la sfârşitul anului AXIGEN să gestioneze aproximativ 2,5 milioane de căsuţe poştale din întreaga lume”, spune Oana Bornaz. În prezent, AXIGEN gestionează traficul de mesaje din 500.000 de mailboxuri.
{mosloadposition user10}