Între consumatori și produs, legătura trebuie să fie la fel de strânsă precum… dragostea și căsnicia. Aceasta este ceea ce AXI Finance, companie care aparține Access Finance, și Mullen România, în urma unui pitch de creație câștigat de agenție, dezvoltă din plin în recent-lansata campanie de comunicare pentru AXI Card – un produs inovator, ce oferă publicului acces extrem de simplu la credite de nevoi personale, prezent pe piața din România, unde sunt active 25.000 de carduri, iar compania este formată din 81 de angajați, Polonia, Spania și Bulgaria. Era și timpul, de altfel. Piața IFN (instituțiilor financiare nebancare) era pe cât de aglomerată, pe atât de unidirecționată în comunicare numai pe viteza de obținere a împrumutului. Dar în casa unei familii obișnuite din România… oare ce se întâmplă totuși?
Faceți cunoștință cu familia Bandi-Ncard: doi soți ca oricare alții din România, căsătoriți, cu copii. Probabil și cu un cățel și cu doi vecini mai înstăriți. Cum lună de lună cei doi încearcă să facă finanțele gospodăriei să funcționeze, ei au un ajutor de nădejde: AXI Card. Acum, poate să vină orice cheltuială pe neașteptate (chiar și întinzând mâna din spatele canapelei), că având AXI Card nu te stresezi. Sună aproape ca un serial de comedie american de anii ’90, nu? Unul al cărui soundtrack și celebrul Sinatra ar fi mândru să-l cânte, nu? Ei bine, povestea familiei ultraromânești Bandi-Ncard poate fi urmărită aici:
„Publicul obișnuit din România e unul care apreciază o comedie bună. Și slavă cerului, au rulat comedii foarte bune de-a lungul timpului la noi: MASH, Seinfeld, Cheers, Friends… Era tare dacă am fi avut și un sitcom bun despre o familie oarecare – fie ea și americană, dar una în care românii să se recunoască imediat. Așa că am decis să facem noi acest concept. Așa s-a născut familia Bandi-Ncard. Doi soți (să-i numim Alexe și Petruța) care, în ciuda diverselor obstacole financiare sau familiale pe care le traversează, reușesc de fiecare dată să se descurce – e drept, și cu un mic ajutor”, a adăugat Vladi Păunescu, Senior Copywriter, Mullen România.
„De la an la an, din ce în ce mai mulți români preferă cardul ca modalitate de plată pentru cumpărăturile zilnice sau achizițiile de valoare mai mare. Astfel că ne-am dorit să venim în întâmpinarea nevoilor acestora cu un produs flexibil, ușor de accesat și folosit, ca soluție pentru orice cheltuială neprevăzută le apare în cale. Însă piața pe care activăm este una extrem de competitivă, iar comunicarea urmează, în cele mai multe dintre cazuri, un tipar similar. Ne-am propus să ne diferențiem de competiție printr-o abordare care îl pune pe client în centrul atenției, asemenea businessului nostru, iar echipa Mullen ne-a oferit cea mai bună perspectivă în acest sens”, a declarat Petya Dimitrova, Group Brand & Social Media Manager, Management Financial Group, companie din care face parte AXI Finance.
Campania este prezentă atât pe TV, prin spotul dedicat, cât și pe radio și social media.
Echipele implicate în proiect:
MullenLowe Romania: Silviu Antohe (Executive Creative Director), Mihai Costache (Group Creative Director), Vladi Păunescu (Senior Copywriter), Mario Francisco (Art Director), Adrian Radu (A/V Director), Andra Panaitescu (Client Service Director), Adriana Tudoran (Account Director).
AXI Finance: Petya Dimitrova (Group Brand & Social Media Manager).