pentru bărbaţi – este creaţia Ogilvy Action
Undeva, peste mări şi ţări, există un loc în care nu se doarme niciodată: petreceri non-stop, 24 de ore pe zi, 365 de zile pe an. Pe o insulă exotică, pierdută în albastrul mării, se zice că este o vilă imensă, cu mulţi palmieri şi o piscină mare. Cu muzică bună şi DJ adevăraţi, un loc unde bărbaţii nu au altceva de făcut decât să se relaxeze, aşteptând ca personalul exclusiv feminin să le facă toate mofturile. Raiul pe pământ… dedicat barbaţilor din toată lumea. Se numeşte AXE Villa. Calea de acces în vila plăcerilor a fost promoţia naţională “Câştigă 69 de ore la Axe Villa”, marca Ogilvy Action, în urma căreia 24 de tineri norocoşi vor petrece non-stop cu frumuseţile din vilă.
Agenţia de turism travel69.ro a fost special creată pentru a promova un singur pachet, greu de refuzat de către orice tânăr: 69 de ore în vila plăcerilor. Site-ul www.travel69.ro oferă (aproape) toate informaţiile despre AXE Villa, despre personalul său exclusiv feminin şi despre concursul naţional prin care în fiecare week-end din această vară un norocos împreună cu doi prieteni au primit biletele de avion către AXE Villa.
www.travel69.ro a înregistrat peste 20,000 de vizitatori unici, subiectul generând discuţii pe bloguri. Împreună cu campania care a acoperit cele mai variate medii (punctele de vânzare, presa, televizunea, radioul, internetul, promoţiile active şi evenimentele pe Litoral), pentru care OgilvyAction a dezvoltat creaţia, valul de publicitate word-of-mouth a asigurat o participare substanţială a publicului masculin la această promoţie cu aproape 10,000 de doritori şi un succes de vânzări pe măsură.
“Este o campanie la limita dintre virtual şi real, pe linia subţire între sugestie şi comunicare explicită. Suntem mândri că am putut dezvolta o campanie inovatoare pentru un brand care este deja cunoscut ca inovator. E nevoie de multă inventivitate ca să surprinzi consumatorii deja rasfăţaţi de un brand ca AXE” a declarat Mircea Sebe, Group Account Director la OgilvyAction.
Vasile Alboiu, Digital Creative Coordinator, adaugă: “Vila e undeva, "într-un ţinut exotic", fetele sunt perfecte, petrecerile parcă nu se mai opresc, iar agenţia de turism este TRAVEL 69. Odată cu povestea au venit filmele virale, făcute parcă de un amator pierdut prin labirintul plăcerilor din Axe Villa, site-ul www.travel69.ro cu secţiuni de voting, download, albume de fotografii, sound-uri pentru telefon, filme, ştirile la radio şi TV, materialele promoţionale. Lenjerie, stickere pe maşini, flyere, postere, concerte, evenimente la mare, fete pe plajă …şi poate chiar mai mult. Un "paradis" al plăcerilor, accesibil datorită noului bodyspray AXE. O combinaţie între fotografie şi grafism, filmare neconvenţională, muzică house, flash, animaţii şi multă muncă. În rest… AXE.”
Pentru ca norocoşii câştigători să se bucure de cel mai bun tratament posibil, în urmă cu două luni a fost organizată, în centrul Bucureştiului, o preselecţie la care au participat peste o sută de românce ce şi-au dorit să fie angajate la vila plăcerilor. Cele care au trecut preselecţia, îndeplinind criteriile severe impuse de organizator, vor avea grijă ca baieţii care au câştigat concursul naţional să fie răsfăţaţi cu şampanie şi bătăi cu frişcă.
Se aude că la AXE Villa petrecerile sunt în toi, iar personalul exclusiv feminin al vilei face totul ca tinerii din toată lumea care ajung acolo să se simtă foarte bine! Detalii din vilă se găsesc pe www.travel69.ro.
Echipa care a construit campania Axe Villa a fost formată din partea Unilever din Bogdan Toacşe – Category Manager Deo, Ramona Bloju – Brand Building Manager Deo şi Andrei Cazacu – Assistant Brand Building Manager Deo, iar din partea Ogilvy din Dani Macarie – Creative Director OgilvyAction, Vasile Alboiu – Digital Creative Coordinator, Adrian Poenaru – Senior Copywriter, Dan Gherman – Group Creative Director, Mircea Sebe – Group Account Director şi Dragoş Marinescu – Senior Account Executive.
OgilvyAction este reţeaua globală de servicii de brand activation a Ogilvy Group, oferind o expertiză puternică în promotional, trade şi shopper marketing, comunicare şi activare la punctul de vânzare, entertainment & sponsorship marketing. OgilvyAction este prezentă în Romania din 1997 şi a funcţionat până în ianuarie 2007 sub numele 141, servind în prezent, cu o echipă locală de peste 40 de angajaţi, companii ca British American Tobacco, Unilever, Brau Union, Coca-Cola HBC, Sollers PPD (Diageo) şi Orange. Pentru mai multe informaţii despre companie puteţi vizita www.ogilvyaction.com.
Pentru informaţii suplimentare, vă rugăm să ne contactaţi la telefon 201 01 25. Persoană de contact: Alina Stanciu – Business Director Ogilvy Public Relations Worldwide/ Bucharest.
{mosloadposition user10}