AXE lanseaza in Romania varianta AXE Click, un body spray al carui parfum este realizat de un celebru “Nas” al caselor Carolina Hererra si Calvin Klein, Ann Gottlieb. AXE continua astfel traditia colaborarii cu parfumieri profesionisti pentru crearea parfumurilor destinate produselor sale.
Creat in spiritul neconventional al marcii, noul parfum este gandit sa ofere barbatilor un avantaj hotarator in jocul seductiei. Acesta are o alcatuire care il face distinct si memorabil si care ii confera o “semnatura” olfactiva puternica. Parfumul are o nuanta proaspata, persistenta, data de o combinatie unica a catorva ingrediente precum mandarina, lemnul de santal, marul, ghimbirul si afinele.
AXE Click a fost prezentat in cadrul evenimentului “Click AXEperience” – un concept menit sa prezinte calitatile noului produs ca parte a unei experiente senzoriale inedite la nivel olfactiv, auditiv si vizual.
Frederic Walter, reprezentantul casei Quest – una din cele mai mari case de parfum din lume – a prezentat noul parfum, procesul complex prin care acesta a luat nastere precum si ingredientele folosite, invitand audienta sa testeze noua creatie. Trupa Sensor a sustinut un recital live, in care a experimentat sonoritati deosebite, iar senzatiile vizuale au fost declansate si intretinute de catre VJ Felipov printr-o selectie de imagini proiectate intr-o succesiune originala, pe textura de organza.
Elementul central al lansarii l-a constituit prezentarea in premiera a spotului publicitar, care mizeaza pe farmecul hollywoodian al lui Ben Affleck.
Realizat in maniera celor cu care AXE a castigat numeroase premii publicitare, spotul prezinta pe ritmurile melodiei “Gangster of Love” traseul urban cotidian al cunoscutei vedete de cinema. Acesta tine incantat scorul cuceririlor sale cu ajutorul unui clicker dar constata la sfarsit cu surprindere ca se afla la mare distanta de realizarile tanarului intalnit in liftul hotelului in care locuieste. Secventa finala a spotului dezvaluie argumentul secret al succesului – tanarul “poarta” AXE Click.
Debutului campaniei de promovare, urmarit in direct, a prilejuit o alta premiera – difuzarea spotului AXE Click pe toate posturile TV cu audienta semnificativa. Campania TV marcheaza inceputul promovarii produsului in Romania, care se va desfasura si in cinema, presa scrisa si pe Internet (clickmore.com)
Conceptul campaniei foloseste potentialul cliseului “barbatilor le place sa tina scorul” si in acelasi timp asociaza succesul seductiei cu noul produs, AXE Click. AXE le ofera barbatilor nu numai un argument puternic in jocul seductiei, ci si instrumentul ideal pentru masurarea succesului acestuia – clicker-ul. Acesta va fi oferit ca premiu, prin intermediul diverselor concursuri promotionale, celor care se arata interesati de aceasta provocare.
Spotul intitulat “Keeping the Score “ a fost produs in Los Angeles de catre agentia nord-americana BBH, in versiuni de 90, 60, 40 si 30 de secunde, echipa de creatie fiind compusa din Dave Masterman & Ed Edwards.
***
Fisa spotului
Marca: Axe
Varianta: Click
Titlul spotului: “Keeping the Score”
Durata: 90", 60", 40" si 30"
Agentia: BBH
Echipa de creatie: Dave Masterman & Ed Edwards
Regizor: Danny Kleinmann
Editor: Steve Gandolfi / Cut and Run
Director de productie: Dan Burdett
Productia: Kleinman Productions
Banda de sunet: Music Details
Muzica: "Ganster of Love"
Compozitor: Johnny Guitar Watson
Editor: Bocu Music Ltd
{mosloadposition user10}