pentru al patrulea an consecutiv
Pentru al patrulea an consecutiv, AXA se regăseşte în clasamentul celor mai valoroase 100 branduri la nivel global, „Best Global Brands 2012”, clasament făcut public la începutul lunii octombrie de către Interbrand1. Valoarea brandului AXA a crescut cu 1%, ajungând la valoarea de 6,75 miliarde de euro. Astfel, AXA s-a clasat pe locul 1 la nivel mondial în rândul brandurilor de asigurări, pe locul 4 între brandurile franceze, după Louis Vuitton, L’Oreal şi Danone iar la nivel global, pe locul 58.
Evaluarea brandului AXA, cât şi poziţionarea ca cel mai important brand de asigurări, reflectă calitatea produselor oferite clienţilor, dar şi respectarea angajamentului pe care AXA îl promovează: acela de a fi întotdeauna „disponibil, atent şi de încredere”.
Este de remarcat faptul că AXA a reuşit să-şi menţină poziţia de lider pe piaţa asigurărilor într-un context economic competitiv pentru industria serviciilor financiare, valoarea brandurilor de asigurări fiind într-o continuă creştere. Poziţionarea AXA în clasamentul Interbrand este un semn important de recunoaştere pentru o industrie care a înţeles foarte bine nevoile consumatorilor şi a dovedit în repetate rânduri că întâmpinarea acestor nevoi este prioritatea sa numărul unu.
“Faptul că AXA a fost recunoscut din nou ca cel mai valoros brand de asigurări din lume reprezintă o recunoaştere extraordinară a dedicării permanente către clienţii noştri. Ne străduim din greu să le oferim servicii şi produse inovative care să vină în întâmpinarea nevoilor lor şi care să le aducă valoare adăugată. În această perioadă plină de provocări, în afară de stabilitatea noastră financiară – prima şi cea mai importantă dintre garanţiile pe care le oferim oamenilor -, echipele noastre şi distribuitorii sunt alături şi îi sprijină pe cei 101 de milioane de clienţi ai noştri, pe parcursul vieţilor lor, atât în vremurile bune, cât şi în cele mai puţin bune. Aş vrea să le mulţumesc cu căldură pentru eforturile lor şi rolul lor cheie în a transforma brandul nostru într-un beneficiu atât de important. Pentru ca şi în viitor să beneficiem de încrederea clienţilor noştri, este nevoie să consolidăm calitatea serviciilor noastre şi să îmbunătăţim permanent experienţa clienţilor noştri. În acest fel, AXA va reuşi să rămână între brandurile de top ale industriei”, susţine Véronique Weill, Chief Operating Officer AXA Group.
AXA se regăseşte şi în clasamentul celor mai valoroase 50 branduri green globale, „50 Best Global Green Brands”, publicat de Interbrand, la finalul lunii iunie 20122. Aceasta este încă o recunoaştere importantă a performanţelor companiei în ceea ce priveşte iniţiativele sale pentru protecţia mediului.
1 Clasamentul celor mai valoroase 100 branduri la nivel global, „Best Global Brands 2012”, calculează valoarea unui brand în funcţie de trei criterii: performanţele financiare, stabilitatea brandului şi rolul pe care brandul în joacă în momentul achiziţionării de produse şi servicii. Mai multe: //www.interbrand.com/en/best-global-brands/2012/Best-Global-Brands-2012.aspx.
2 Clasamentul celor mai valoroase 50 de branduri Green globale, „50 Best Global Green Brands”, adună laolaltă cei mai buni 50 de performeri în materie de sustenabilitate şi în ceea ce priveşte felul în care publicul percepe eforturile lor de protecţie a mediului.
Mai multe: //www.interbrand.com/en/bestglobal-brands/Best-Global-Green-Brands/2012-Report.aspx.