Mii de elevi și studenți vor învăța să recunoască și să dezvolte relații de prietenie sănătoase și echilibrate
Odată cu lansarea parfumului TTA Everlasting, Avon demarează campania „Friends vs. Followers” în licee și universități, o inițiativă care promovează valoarea prieteniilor autentice și educația împotriva abuzurilor relaționale.
Today Tomorrow Always (TTA) – Everlasting este un parfum care celebrează legăturile de prietenie durabile. Inspirat de iubirea față de prieteni, acest parfum este o interpretare rafinată a conexiunilor sincere și a momentelor speciale petrecute alături de cei dragi, fie că vorbim despre cea mai bună prietenă din copilărie, colega de bancă din liceu sau relația specială dintre mamă și fiică.
Campania „Friends vs. Followers”, al cărei mesaj este „Sărbătorește prietenia de-o viață”, își propune să ajungă la 10.000 de elevi și studenți din 110 licee și universități din întreaga țară, oferindu-le instrumentele necesare pentru a recunoaște și aprecia prieteniile adevărate într-o lume tot mai digitalizată.
Pentru a spori înțelegerea și aprecierea prieteniilor autentice în era digitală, Avon va aduce în atenția elevilor și studenților diferența dintre prietenii adevărați și urmăritorii din social media. Subiectul este de o importanță deosebită, mai ales în contextul interacțiunilor tot mai frecvente pe platformele sociale.
Cu ajutorul experților de la Fundația Friends for Friends, Avon își propune să ghideze tinerii în recunoașterea și dezvoltarea relațiilor sănătoase și echilibrate, începând de la relația cu ceilalți și până la relația cu propria persoană.
Pornind de la întrebarea „Eu știu să recunosc o prietenie?” și trecând prin analiza diferențelor dintre prieteniile online și offline, până la înțelegerea modului în care aprecierile din social media ne afectează emoțional, campania se concentrează pe promovarea autenticității și a conexiunilor reale.
Echipa Avon este dedicată sprijinirii comunității și promovării relațiilor sănătoase și autentice.