Avon România lansează astăzi, cu ocazia aniversării a 13 ani de activitate pe piaţa locală, ultima etapă a campaniei “13 ani cu noroc”. Proiectul “13 norocos” este menit să stimuleze un dialog online despre şansă, să încurajeze optimismul şi încrederea. Timp de o săptămână, pagina de Facebook Avon va găzdui un concurs de fotografii ale obiectelor care conţin cifra 13, investite cu puterea siguranţei şi a succesului de către proprietarii lor, tineri şi tinere, doamne şi domni de orice vârstă.
Cele mai inspirate 13 imagini care vor acumula cele mai multe voturi de la cititorii paginii de Facebook Avon, vor fi răsplătite cu premii.
“Încrederea în forţele proprii şi optimismul sunt câteva din ingredientele absolut necesare reuşitei şi frumuseţii. Noi, la Avon ne ocupăm de amândouă. Ştim că astăzi, în contextul global este mai mult ca niciodată nevoie de implicare, de o atitudine pozitivă, uneori împotriva unor evidenţe economice. Încurajăm dialogul despre implicare şi determinare pentru că fără ele succesul şi şansa nu sunt favorizate”, a declarat Răzvan Diraţian, Director Comercial Avon România şi Moldova.
Campania “13 ani cu noroc”, cu o valoare de peste 250.000 USD este derulată pe tot parcursul anului 2010 printr-o succesiune de 4 proiecte dedicate comunităţii Avon. (CTRL+click pentru detalii proiecte)
“13 norocos” este cel de-al patrulea proiect dezvoltat în cadrul campaniei “13 ani cu noroc” derulată de Avon România pe tot parcursul anului 2010. Campania vorbeşte despre cei 13 ani de activitate Avon pe piaţa românească abordând forme diferite de exprimare, de la literatura la artă. Astfel, în martie 2010, în colaborare cu editura Humanitas, compania a lansat “Cartea Dragostei Avon” scrisă de Alice Năstase. Al doilea proiect s-a desfăşurat în zona teatrului cu piesa “E 13, cu noroc!”, regizată de Beatrice Rancea. În acelaşi timp, Muzeul de Istorie al României a găzduit “Istoria la feminin”, prima expoziţie de produse Avon şi al treilea proiect din cadrul campaniei.
În cei 13 ani de prezenţă pe piaţa românească, Avon a investit peste 18 milioane USD în dezvoltarea logistică şi pregătirea echipei din România şi a construit cea mai puternică afacere operată majoritar de femei, cu o forţă de vânzări ce depăşeşte 100.000 de persoane, adică echivalentul populaţiei unui oraş mare din România (CTRL+click pentru imagini centru logistic si echipa Avon).
Poziţia în Top 10 al ţărilor din reţeaua Avon din perspectiva inovaţiei şi a a cifrei de afaceri alături de “exportul” a peste 20 de manageri şi top manageri din România în reţeaua internaţională a companiei sunt, de asemenea, parametri ai bunei dezvoltări. Pe parcursul celor 13 ani, Avon România a fost distinsă cu 21 de premii regionale şi 7 premii globale (CTRL+click pentru video).
Cu o cotă de piaţă de 20 % şi o creştere medie de la an la an de 20% a cifrei de afaceri – începând cu anul 2000, Avon Cosmetics este cea mai mare companie de vânzări directe din România. În 2009, cifra de afaceri a Avon Cosmetics a fost de 474,7 mil lei iar profitul net s-a ridicat la 71,8 mil lei.
Avon are, de asemenea, 13 ani de istorie în lupta pentru schimbarea mentalităţilor în România. În acest interval a lansat două mari proiecte de responsabilitate socială: campaniile de educare, informare şi prevenire privind depistarea cancerului la sân (demarată în 2002) şi lupta împotriva violenţei domestice (demarată în 2008). Începând cu 2002, compania a donat 1.400.000 USD Institutelor Oncologice din Bucureşti, Cluj, Timişoara şi Fundaţiei Renaşterea care a lansat Unitatea mobilă de diagnostic al cancerului de sân şi col uterin (CTRL+click pentru detalii campanii sociale).