AVON a lansat pe piața din România o gamă de geluri pentru igienizarea mâinilor, în contextul nevoilor generate de pandemia de coronavirus, alăturându-se eforturilor de protejare a sănătății populației. Odată cu adoptarea măsurilor de relaxare a restricțiilor, atenția pentru igiena mâinilor a devenit critică, iar produsele au fost create pentru a veni în întâmpinarea acestei nevoi.
La lansare, compania donează 2,5 tone de geluri pentru igienizarea mâinilor spitalelor, centrelor de carantină și altor instituții din România, pentru care produsele sunt o primă necesitate.
Cu 64% alcool în compoziție, produsul este o alternativă rapidă și practică pentru menținerea igienei mâinilor, în special în situațiile în care nu există acces rapid la apă și săpun.
Pe lângă proprietățile de curățare, produsele conțin glicerină și ajută la hidratarea pielii. Gelurile sunt potrivite pentru toate vârstele, fiind testate dermatologic.
„Formula cu 64% alcool asigură îngrijirea completă pentru mâinile noastre. Conținutul de alcool distruge agenții infecțiosi ce pot veni în contact cu mâinile, în timp ce adaosul de glicerină, un umectant natural al pielii noastre, restabilește nivelul de hidratare din piele. În felul acesta, mâinile își mențin suplețea și aspectul sănătos, fără a fi predispuse iritațiilor, chiar în condițiile utilizării frecvente a gelului. Este testat din punct de vedere dermatologic pentru siguranță maximă la nivelul mâinilor. Este aliatul perfect al sănătății nostre, atunci când nu avem la îndemână apă și săpun”, a declarat Ioana Simian, medic dermatolog și specialist AVON.
Gelurile pentru igiena mâinilor Avon Care sunt disponibile în 2 versiuni: ambalaj de 100 ml sau de 250 ml și propun o formulă care are grijă de piele fără să o usuce. Ambele sunt disponibile pentru public pe avon.ro.
Produsele donate către spitale și alte instituții vor fi distribuite prin intermediul campaniei Fundației Prețuiește Viața, fondată de Andreea Marin, o inițiativă de acoperire a nevoilor sistemului sanitar cu ajutorul societății civile și al companiilor private, care a început în luna martie. AVON România s-a alăturat încă de la început campaniei și va continua să susțină eforturile Fundației Prețuiește Viața printr-un parteneriat de lungă durată.