Prima editie a Conferintei Internationale „Marketing in Direct” din 21 Octombrie 2009, a beneficiat de suportul mai multor parteneri, ce au avut parte de momente speciale dedicate promovarii… in direct!
Unul dintre partenerii principali ai evenimentului a fost Avon Cosmetics Romania, reprezentat de Stela Toderascu, PR&Advertising Officer, ce a sustinut si o parte din workshop-ul dedicat Instrumentelor de Marketing Direct prin prezentarea mecanismelor de „Vanzare Directa”. Totodata, la masa rotunda, in fata unei audiente formate din 250 de participanti top si middle management din domeniile Marketing-Comunicare, Stela Toderascu s-a conectat in direct la Avon Spaceblog, unde se si postasera stirea ce anuntau conferinta. Prin aceasta interventie, Stela Toderascu a dorit sa demonstreze in direct cat de importanta este pentru Avon strategia de marketing online si comunicarea in timp real cu clientii companiei. Cu un numar de peste 180.000 de vizitatori, Avon Space blog este unul dintre cele mai populare bloguri de companie, intrand in acest sens si in competitia RoBlogFest.ro.
Stela Toderascu: „A fost o adevarata onoare si placere sa ma alatur conferintei Marketing In Direct, mai ales pentru ca vanzarile directe presupun din start un marketing direct. Fiind un canal foarte dinamic si care da rezultate chiar si in vremuri de austeritate, ne demonstreaza inca o data avantajele comunicarii directe. Abia astept sa ne reintilnim pentru a analiza evolutia pietei de Marketing Direct.”
Cu 123 de ani de experienta, Avon si-a castigat clientii prin intermediul strategiei de vanzari directe, acest canal de procurare a produselor cosmetice fiind preferat de 73% din consumatorii din Romania in 2008. De-a lungul timpului Avon Cosmetics a oferit femeilor de pretutindeni mai mult decat niste produse de infrumusetare: le-a oferit increderea in sine, independenta financiara si posibilitatea de a se afirma. Viziunea Avon a fost dintotdeauna aceeasi: sa fie compania care intelege cel mai bine femeia, cerintele si aspiratiile ei.
Pe scena conferintei „Marketing in Direct”, Stela Toderascu le-a prezentat participantilor strategia Avon de marketing direct, deja consacrata pentru rezultatele obtinute pe parcursul anilor. Workshop-urile si temele dezbatute in cadrul Conferintei „Marketing in Direct” au demonstrat ca marketingul direct este un domeniu complex, in care cunoasterea produsului promovat, alegerea publicului tinta si conturarea profilului consumatorului, reprezinta cele mai importante componente ale unei campanii de marketing direct.
Astfel, Avon, alaturi de toti ceilalti parteneri ai evenimentului (RPG Security, AME Design, Angels Promotions, Atip Design, Carte Noire si Toblerone, City College –Universitatea Sheffield, Digital Audio Xpert, Euroanswer, Intercontinental, Media Image Monitoring, Paralela 45, TCE Logistica, Vincon) au ales aceasta forma de promovare atipica, urmarind sa obtina reactii rapide si raspunsuri directe.
Partenerii media sunt AdPlayers, Calendar Evenimente, Cariere, Centrul de Presa, Comunicatii Mobile, Hotnews, IQAds, PRwave, Rol.ro, Wall Street si 9AM.
{mosloadposition user10}