De 10 ani, Avon Cosmetics România împreună cu Starcom MediaVest Group susțin “Campania pentru sănătatea sânilor” – o amplă campanie de educare și informare, dedicată luptei împotriva cancerului la sân. Ediția de anul acesta a campaniei constă într-un program naţional de control mamografic gratuit, oferit femeilor 40+ cu venituri sub 1000 de lei/lună. Campania, concepută și realizată de echipa Starcom, se desfășoară în perioada august – noiembrie, fiind promovată pe TV printr-un testimonial susținut de Andreea Marin-Bănică, în mediul online, în print (peste 18 reviste de femei), OOH, dar și prin evenimente locale.
“Anul acesta, de dragul femeilor și pentru a celebra cei 10 ani de campanie, ne-am propus să transformăm o campanie de informare, într-o campanie a promisiunilor reale, a acțiunii concrete.” a declarat Corina Bernschutz, Director de Inovație Starcom MediaVest.
Idea campaniei, pleacă de la statistica tristă că în România cancerul la sân este prima cauză de deces în rândul femeilor, iar accesibilitatea redusă și absența veniturilor fiind printre principalele motive pentru care femeile se prezintă la control în stadiul avansat al bolii. Studiile realizate în ţările unde sunt deja implementate programe de screening naţional arată că aceste programe duc la scăderea mortalităţii cu până la 40%. În România însă, în 2011, doar 7 din 1000 de femei au avut acces la o mamografie gratuită, în contextul în care controlul periodic este singura modalitate de depistare precoce a cancerului la sân. Pentru mai multe detalii, vă rugăm accesaţi www.stopcancerlasan.ro.
“În fiecare an, prin Campania pentru Sănătatea Sânilor, invităm femeile să facă o promisiune pentru viață, le vorbim despre modalitățile de diagnosticare precoce a cancerului la sân și încurajăm voluntarii să susțină evenimentele educatative. Succesul inițiativei noastre depinde în mare măsură de sprijinul partenerilor și susținătirilor noștrii. Parteneriatul puternic, de lungă durată cu echipa Starcom MediaVest Group și implicare acestora cu sufletul în acest proiect sunt atuul pe care orice companie și l-ar dori”, a declarat Raluca Kisescu, Director de marketing Avon România și Moldova.
Din punct de vedere execuțional, timp de zece săptămâni, femeile au fost invitate să se înscrie în program pe siteul campaniei www.stopcancerlasan.ro, respectând condiţiile de înscriere (40+y.o., venit sub 1000 ron/lună). În acest moment, aproximativ 6000 de femei solicită un control mamografic gratuit.
În cadrul campaniei, Avon Cosmetics oferă 2500 de mamografii gratuite. Pentru a susține însă toate cele 6000 de cereri, programul are și o componentă de strângere de fonduri. Donațiile vor putea fi făcute în cadrul teledonului ,,O mamografie, o viaţă salvată”, special realizat și difuzat în direct din studiourile Kanal D, sâmbata 3 noiembrie, începând cu ora 21.00. Emisiunea, prezentată de Andreea Marin-Bănica, ambasadorul campaniei, are deja suportul vedetelor Kanal D și al altor vedete: Maia Morgenstern, Proconsul, Nico&Vladimir Miriță, Maria Radu, Hara și alții. Toți vor răspunde în direct apelurilor celor care doresc să doneze.
O altă modalitate de a dona este trimiterea unui SMS la numărul de telefon 8835, până pe 19 noiembrie. Valoarea SMS-ului este de 2 euro, cu TVA inclus, valabil în orice reţea dintre Orange, Vodafone şi Cosmote.
Totodată, campania este realizată în parteneriat cu Fundația Regina Maria și cu sprijin deosebit din partea postului de televiziune Kanal D, dar nu în ultimul rând al tuturor celor care s-au implicat în această campanie.
Echipa Starcom care a participat la realizarea acestei campanii este formată din: Corina Bernschutz (Innovation Director), Mihaela Mihai (Activation Specialist), Ioana Giosan (Online Project Manager).
Echipa Avon implicată în campanie este formată din: Denisa Mihai (Corporate Social Responsibility Specialist), Bogdan Berdacovici (PR&Advertising Manager), Raluca Kișescu (Director de marketing Avon România și Moldova).