Cu ocazia lansarii parfumului Outspoken by Fergie, Avon Cosmetics si Starcom MediaVest Group au organizat sambata 23 octombrie in Piata Universitatii, un dans public sincron (flash mob) la care au participat peste 200 de persoane iubitoare de dans, entuziasmate sa se exprime in acest fel. Numarul celor inscrisi a depasit asteptarile organizatorilor, motivatia participantilor fiind direct legata de dorinta lor de a impartasi pasiunea pentru dans publicului de pe strada.
Parfumul Outspoken este semnat de Fergie, o prezenta atragatoare si premiata din lumea muzicii pop actuale. “Notele dominante” ale cantaretei Fergie, au fost preluate de parfum, iar lansarea acestuia nu putea fi diferita de personalitatea exploziva a artistei. Rezultatul a fost crearea unui eveniment care sa uimeasca prin spontaneitatea si energia celor care au participat.
Plecand de la numele parfumului si de la personalitatea celor care vor alege sa-l poarte, Starcom a ales aceasta modalitatea de promovare printr-un flashmob deoarece prin dans te exprimi cel mai bine, renuntand la inhibitii, in acelasi mod in care te invita si parfumul “Vorbeste despre tine. Fara inhibitii!”.
Dansul public a fost promovat prin intermediul retelelor sociale, dar si pe MTV print-un weekend special Outspoken. Rezultatul inscrierilor a depasit asteptarile – in primele 2 zile de repetitie deja participasera 150 de oameni, astfel ca s-a schimbat locatia.
Datorita succesului, evenimentul va fi repetat. Toti cei care se simt outspoken si vor sa promoveze un advertising util, care sa suprinda intr-un mod memorabil publicul, pot afla detalii aici //www.facebook.com/#!/event.php?eid=145253028849311. Ca si la primul eveniment locul dansului va fi tinut secret pana la ultima repetitie astfel incat surpriza sa fie maxima.
Echipa Avon si Starcom implicata in aceasta campanie a fost formata din: Alexandra Zait – Marketing Campaign Coordinator, Alina Stefanescu – Brand Activation Specialist, Bogdan Berdacovici – Marketin Planning Manager, Stela Toderascu – PR and Advertising Manager din partea Avon Cosmetics. Din partea Starcom echipa a fost formata din: Bogdan Pustea – Creative planner, Corina Bernschutz – Director Inovatie, Mihaela Mihai – Activation Specialist, Raluca Barsan – Account Manager si Silviu Toma –Digital Project Manager.