CAMPANIE: Caravana "Happy AVON Day”
CLIENT: AVON România
AGENŢIE: Propaganda Live, divizia de BTL a agenţiei Propaganda
TEMA: Aniversarea AVON 15 ani în România
PROVOCAREA:
AVON sărbătoreşte anul acesta 15 ani, iar la începutul verii a cerut o mână de ajutor pentru a marca evenimentul printr-o idee o îndrăzneaţă. Echipa Propaganda Live a convins că poate, a câştigat pitch-ul, a sărit în sus de bucurie, iar din acel moment a început să gândească totul în roz, la propriu.
INSIGHT-UL & IDEEA ÎNDRĂZNEAŢĂ:
Propaganda Live ştia că în cei 15 ani, AVON şi-a făcut foarte mulţi prieteni printre români, a crescut împreună cu românii şi ei împreună cu AVON. Şi mai ştia un obicei al românilor, acela că ziua de naştere ţi-o faci mereu cu prietenii. Aşa că, la 15 ani de AVON, Propaganda Live a hotărât să pună la cale cea mai mare zi de naştere din România la care să participe prietenii din 50 de oraşe ale tării.
DESFĂŞURAREA DE FORŢE:
Pasul 1. A fost alcătuită echipa permanentă de intervenţie: 9 oameni, de la MC la DJ, hostesse, project manager şi technical crew s-au implicat trup şi suflet în eveniment, zi de zi, săptămână de săptămână, timp de 3 luni.
Pasul 2. Au fost mobilizate forţele din teren: peste 400 de promoteri locali şi 70 de Area Sales Manageri, care au coordonat 1.800 de Lideri şi Reprezentanţi AVON, au avut grijă ca totul să funcţioneze conform planului.
Pasul 3. S-a bătut palma cu artiştii: în 20 de oraşe ale tării, caravana a beneficiat de concerte live. Trupa care a sărbătorit împreună cu AVON şi cu românii din peste 17 oraşe, animând atmosfera şi realizând o adevarată performanţă, a fost HI-Q. Caravanei i s-au alăturat într-o serie de 3 oraşe Pepe şi Alexandra Ungureanu&Crush. Alături de ei, AVON şi Propaganda Live au reuşit să aducă pe scenele caravanei un număr impresionant de artişti locali – 1.500 de tineri talentaţi care se pot lăuda cu premii la diferite concursuri şi festivaluri celebre din România şi nu numai.
Pasul 4. S-a făcut necesarul: 25.000 de baloane aniversare, 5.000 de bomboane fondante roz, 3.000 de cadouri constând în produse AVON, corturi, standuri şi biciclete roz care au invadat cele 50 de oraşe.
Pasul 5. Au fost printate materialele de comunicare: 2.500 de postere, 80.000 de wobblere de vizor şi 105.000 de invitaţii au fost folosite pentru a anunţa venirea Caravenei “Happy AVON Day” în fiecare dintre localităţile de pe harta evenimentului.
CONCLUZIA:
Caravana „Happy AVON Day” s-a încheiat la începutul lui octombrie şi a însemnat o excursie de 9.039 km pe parcursul a 69 de zile, excursie care a ajuns în cele 50 de oraşe prin intermediul unei scene mobile, care reprezenta, de fapt, un mare cadou oferit oamenilor din ţară. O dată deschis, cadoul a făcut loc jocurilor, concursurilor, muzicii şi distracţiei. La ziua de naştere AVON au luat parte peste 155.000 de români din 50 de oraşe ale ţării, iar AVON poate spune că a reuşit sa organizeze, împreună cu Propaganda Live, cea mai mare petrecere aniversară din România.
PROPAGANDA LIVE DESPRE AVON:
”AVON este un client minunat, este genul de partener pe care şi l-ar dori oricine. Iar ceea ce spun nu este o periere agenţie – client, este o realitate. Spiritul de echipă şi zâmbetul sincer sunt lucruri care îi caracterizează. O caravană atât de mare este un proiect foarte greu, însă când ştii că eşti susţinut real, că oamenii din office şi din teren sunt mereu acolo, dornici să pună umărul, ai o linişte care te ajută să construieşti un proiect frumos şi să te bucuri de el. Multumesc celor două super power girl AVON: Denisa şi Stela. Şi nu aş putea să închei fără să spun un mare BRAVO copiilor mei din birou care au făcut din vara aceasta una absolut superbă. Multumesc Adina, Alexandra, Adelina, Manu şi Marian (eroul caravanei)” spune Anca Moraru, BTL Director, Propaganda.
AVON DESPRE PROPAGANDA LIVE
“Happy Avon Day este un proiect minunat de care ne-am bucurat enorm. Ultima caravană de o amploare atât de mare am avut-o în 2008 şi ne doream demult să ajungem în cât mai multe oraşe. Aniversarea de 15 ani Avon România a fost cel mai bun prilej să ne îndeplinim această dorinţă. Pot spune cu încredere că am avut un partener extraordinar, care ne-a îndeplinit toate “mofturile”, inclusiv modificări de ultim moment. Cred că au fost multe orele lucrate noaptea sau în weekend ca să iasă totul că la carte. Cel mai bun semn că lucrurile s-au întâmplat cum trebuie sunt rezultatele de care suntem foarte mândri. Îi mulţumim din suflet echipei Propaganda Live pentru creativitate, profesionalism, promptitudine şi dedicare. Le dorim să aibă parte de cât mai multe proiecte frumoase în viitor.” spune Stela Toderascu, Sales Support & Digital Activation Manager, Avon România.
Echipa BTL
BTL Project Manager – Marian Enache
BTL Account Executive – Adina Leonard
BTL Account Manager – Alexandra Boicu
BTL Account Manager – Manuel Stănoiu
BTL Director – Anca Moraru
Echipa de creaţie
Art Director – Andrei Antonescu
Designer – Alexandru Lăzăreanu
Copywriter – Alex Tocilescu
DTP – Vlad Crişu şi Marian Matei
Director de creaţie – Bogdan Moraru
Echipa AVON
Sales Event Specialist – Denisa Mărculescu
Sales Support & Digital Activation Manager – Stela Toderaşcu
Communication Coordinator – Mihaela Niţă
Community & Facebook Content Editor – Bogdana Voican