Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Avis România: 25 de ani de experiențe complete și sigure pentru români

Imagine Avis

Avis România oferă de 25 de ani clienților săi experiențe complete și sigure, îmbunătățind constant calitatea serviciilor oferite. Rezultatul acestei promisiuni se reflectă și în creșterea cifrei de afaceri realizate în ultimii 2 ani. Astfel că, de la 7.6 milioane de euro în 2017 compania a ajuns la 8.8 milioane de euro în 2018 și estimează o cifra de afaceri de aproximativ 9.2 milioane de euro în 2019.

Încă din anul 1994 de la apariția pe piața din România, pentru Avis calitatea servicilor oferite a deținut o importanță majoră. Compania a investit constant în flotă, în digitalizarea procesului de închiriere, dar și în angajații companiei.

“Ne dorim să le oferim consumatorilor noștri o experiență cât mai plăcută și sigură de călătorie, prin urmare lucrăm constant la optimizarea serviciilor oferite”, subliniază Adrian Hălmăgean, directorul executiv al Avis România. “Pe o piață în care prețul este factorul decizional, noi ne concentrăm pe oferirea atât a unui preț corect, dar și a unei experiențe generale care să îl determine pe client să revină la Avis!”, a mai adăugat acesta.

Imagine Avis

Avis România face investiții constante în zona de tehnologie privind digitalizarea procesului de Rent a car și optimizarea pașilor parcurși în tot acest proces. În anul 2018, investiția realizată de companie în tehnolgie a fost de 150.000 euro, un procent de aproape 2% din cifra de afaceri obținută în 2018 (8.8 milioane de euro). Practic, tot procesul de închiriere se realizează digital: contractele se incheie pe tablete (doar 5% dintre clienți mai optează pentru contractual în format fizic), iar factura se emite pe loc la finalul călătoriei. “Paperless” este motto-ul după care se ghidează compania.

Avis utilizează la nivel mondial un soft specializat, ce măsoară satisfacția clienților în urma utilizării serviciilor Rent a car în țările în care compania este prezentă. Anul trecut în cadrul survey-ului realizat de Avis Budget Group, Avis România s-a situat în top 5 la net promoter score (un indicator care măsoară experiența utilizatorilor) și a obținut primul loc în lume la scorul realizat pentru starea vehiculului și gradul de curațenie al mașinii. Aceste rezultate arată că feedback-ul pozitiv venit din partea clienților a urcat Avis România în topul celor mai bine cotate țări ce se orientează către consumator.

“Ca o urmare a nevoilor clienților noștri am împărțit flota de mașini pe diverse categorii: tehnologice, senzoriale, bazate pe utilitate etc. Categoria premium a fost dezvoltată în ultimii ani în vederea oferirii unui confort sporit”, ne mai spune Adrian Hălmăgean, directorul executiv al Avis România.

Ca o premieră pe piața de Rent a car din România, Avis România va inaugura noua eră a mobilității electrice prin achiziționarea a 10 mașini Volkswagen ID. Acesta este un nou pas spre evoluție și dezvoltare continuă pe care compania a pus accent în ultimii 25 de ani.

Calitatea servicilor oferite a fost recunoascută prin numeroase premii în industria de Rent a Car. Timp de șase ani consecutivi, compania a fost fruntașă, obținând locul întâi la categoria “Car Rental of the Year” în anii 2012-2013 și 2015-2016 și locul al doilea în 2014 și 2017. Premiile au fost acordate la Top Hotel Awards, cel mai important eveniment care premiază excelența și performanța din industria de turism și a ospitalității din România, pentru categoria Rent a car, până în anul 2017.

Pentru că Avis România vrea să le ofere clienților experiențe complete și sigure, pe lângă flotă și atenția sporită la nevoile clienților, compania investește constant în angajații companiei, care trec anual prin numeroase traininguri de dezvoltare. Creșterea companiei s-a realizat treptat, în mod organic, Avis România ajungând la un număr total de 127 de angajați în 2019, dupa ce, la înființarea companiei, avea 10 angajați.

Avis logo

Binecunoscutul slogan “We try harder”, definește spiritul Avis și vine cu promisiunea companiei că ce au făcut astăzi vor face mai bine mâine. Experiențele complete, orientarea continuă către client și siguranța sporită a călătoriilor oferite sunt premisele care au susținut sloganul companiei în toată această perioadă.

Despre Avis

Avis este una dintre cele mai mari companii de închiriere auto din lume, cu peste 70 de ani de experiență în domeniu. Compania este prezentă în mai mult de 170 de țări pe 4 continente, printr-o rețea de peste 5.500 de birouri de închiriere auto. În România, Avis și-a început activitatea în anul 1994. Rețeaua Avis acoperă 11 orașe din țară, cu 16 birouri de închiriere în centrele și în aeroporturile principale ale orașelor: București, Bacău, Brașov, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Iași, Oradea, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara. Detine o flotă de peste 750 de autoturisme noi, de mărci și modele diferite, potrivite pentru călătorii de business sau de agrement. Sunt atât autoturisme economice, compacte, standard, sedan, premium, de lux, 4×4/SUV, cât și microbuze 7/8+1.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.