prima platforma completa de data-driven marketing destinata brand-urilor
Avandor Consumer Profiling (www.avandor.com), compania de Big Data separată din GreenPixel, atacă simultan cele două piețe propunând un produs nou ce integrează toate funcționalitățile necesare brandurilor pentru automatizarea inteligentă a activităților de marketing online, pentru fiecare consumator în parte.
Platforma Avandor este construită având la bază un sistem central de tip Data Management Platform (DMP) ce colectează și procesează toate interacțiunile consumatorilor cu brand-ul. Peste această fundație au fost adăugate funcționalitățile prin care informațiile pot fi folosite pentru analiză, raportare, personalizare în timp real și chiar cumpărare de media pentru audiențe specifice.
“Ne putem gândi la Avandor ca la un CRM pentru digital, inclusiv pentru utilizatorii necunoscuți. Dacă știi că un utilizator îți este deja client și că a cumpărat produsul X acum 2 luni, sigur vei dori să îi spui altceva într-un banner sau când ajunge pe site. Din păcate, majoritatea brand-urilor nu sunt echipate pentru a-și optimiza comunicarea în acest mod” a declarat Marius Deak, fondator și CEO Avandor Consumer Profiling.
Sistemul suportă în prezent 32 de moduri de utilizare distincte, clienții Avandor Consumer Profiling putând folosi Avandor pentru: Audience Analytics, Cross-channel insights, Audience-based Media Buying, Dynamic Creative Optimization, personalizare de site și landing-pages, Audience Extension prin predicții de răspuns și modelare de tip lookalike. Prin faptul că toate aceste module se regăsesc nativ în platformă, Avandor facilitează înțelegerea consumatorilor cross-channel și cross-campaign, precum și posibilitatea transferului de learning în timp real între diversele componente pentru optimizare.
“Exista multe soluții bune pentru probleme specifice pe piata de digital marketing dar principală problemă de care se lovesc clienții este integrarea la nivel de date, learning și raportare. Am investit mult timp și bani ca să reușim să livrăm un pachet complet, în care toate componentele vorbesc una cu cealaltă în timp real, simplu și eficient” a completat Marius Deak, fondator si CEO al Avandor Consumer Profiling.
Peste 300 site-uri din România utilizează în prezent platforma Avandor, principalii clienți fiind din domenii precum banking, telecom, digital publishers, auto și retail. Avandor are deja parteneriate cu majoritatea agențiilor de pe piață precum și integrari cu sistemele de programmatic buying folosite de acestea.
Lansarea oficială în Turcia este planificată pentru 18-19 Noiembrie 2015, în cadrul congresului DIGIT.EMEA (Webit Global Congress) din Istanbul unde Avandor este principalul sponsor al stream-ului de Data & Metrix. Personalizarea și operarea comercială a serviciului pe piața turcă se va derula printr-un partener local.
Despre Avandor (www.avandor.com)
Avandor este un start-up de tehnologie pentru marketing și advertising dezvoltat în România de către agenția GreenPixel și separat ca o companie independentă cu sediul central în Londra. În prezent compania negociază parteneriate pentru piețele din SUA, Germania și Marea Britanie bucurându-se de interes din partea unor mari grupuri media din aceste piețe.
Platforma Avandor Consumer Profiling a necesitat peste 3 ani de research și dezvoltare, mult know-how provenit din experiența agenției precum și aproximativ 600,000 euro proveniți din surse proprii și de la un grup de investitori din Marea Britanie.