După 14 ani, în care a crescut de la o companie de închirieri auto, la un portofoliu variat de soluții de mobilitate și finanțare, Autonom anunță un nou pas în evoluția sa: o nouă identitate de brand, în acord cu extinderea gamei de servicii și schimbări în structura organizației.
Sub sloganul “Evoluăm în fiecare zi”, liderul pieței locale de mobilitate duce mai departe, sub o nouă înfățișare, misiunea de a fi un furnizor integrat de soluții inovatoare de mobilitate și finanțare.
Noua identitate de brand, realizată de Brandient, este o urmare firească a dezvoltării susținute a companiei din ultimii ani, atât prin extinderea portofoliului de servicii cât și prin investițiile în alte companii – VMS, BT Operational Leasing, ProAsistta, CarCentric și Millenium Insurance Broker.
Odată cu lansarea noii identități de brand, divizia de transferuri cu șofer a companiei devine Autonom Chauffeur Drive, iar compania Proasistta devine Autonom Road Assistance, alăturându-se astfel celorlalte 6 linii de business din portofoliul Autonom:
· Autonom Rent-a-Car;
· Autonom Lease;
· Autonom Equipment Lease;
· Autonom Chauffeur Drive;
· Autonom Fleet Management;
· Autonom AutoRulate.
Învățarea continuă rămâne în centrul preocuparilor Autonom, fie că este vorba de cultura organizațională, de încurajarea dezvoltării personale a colegilor sau de portofoliul de servicii oferite. Totodată, compania continuă proiectele pentru susținerea educației, în care toți membrii echipei sunt implicați prin intermediul Fundației Autonom.
“Noul program de identitate vizuală a brandului Autonom își propune să semnalizeze stadiul de creștere și poziția de leadership a businessului, în paralel cu îmbunătățirea unor aspecte care țin de vizibilitatea și consistența brandului. Logo-ul Autonom transmite mobilitate, viziune și aspirație, într-un tratament modern și adecvat unui brand de servicii. Am fost onorați să desenăm pentru un business românesc antreprenorial atât de ambițios și pentru o echipă de români tineri atât de deosebită. Mulțumim, Marius și Dan Ștefan, pentru oportunitate.”, a declarat Ciprian Bădălan – Design Director, Brandient.
“Întregul parcurs al Autonom a avut la bază dorința noastră de a fi un model de afaceri autentic, prin ceea ce ne propunem și, mai ales, prin ceea ce facem. Autonom, alături de celelalte firme din grup, se constituie tot mai mult într-un furnizor integrat de servicii de mobilitate. Credem că în piețele în care activăm vor supraviețui, pe termen lung, doar companiile care se adaptează și inovează, creând adevărate ecosisteme. Chiar dacă afacerea noastră crește și devine tot mai complexă, rămâne neschimbat atașamentul nostru față de clienți. Ei, împreună cu colegii noștri, sunt cei care ne motivează să evoluăm în fiecare zi.”, spune Dan Ștefan, co-fondator Autonom.
“Evoluția continuă este în ADN-ul nostru, iar noua identitate este un nou capitol al dezvoltării noastre. Autonomia, dezvoltarea personală, adaptabilitatea rapidă la schimbare și impactul pozitiv în jurul nostru, cei patru piloni care au fost temelia tuturor deciziilor noastre în ultimii 14 ani, rămân valorile după care ne vom ghida în continuare”, adaugă Marius Ștefan, co-fondator Autonom.