Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Automobilele ŠKODA, cadrul alternativ al unor interviuri „istețe”

9 personaje vibrante ale peisajului autohton au acceptat până acum provocarea lui Bogdan Ciuclaru de a-și spune poveștile altfel, la bordul unui automobil care a „înfruntat” traficul bucureștean

Ca un derivat al sloganului de brand, ŠKODA a susținut un proiect editorial inedit: un serial online în care sunt intervievate numeroase personaje reprezentative ale peisajului autohton. Proiectul – propus și realizat de Bogdan Ciuclaru, recunoscut ca om de radio, jurnalist și blogger, a fost astfel motorizat de automobilele brandului ceh.  Până acum, pe parcursul celor 4 luni de proiect, Bogdan Ciuclaru i-a avut ca parteneri de drum pe Doru Antonesi, Irina Margareta Nistor, Cornel Ilie, Adrian Georgescu, Anca Maria – Baniță, Moise Guran, Ionuț Bodonea, Marius Tudosiei și Dragoș Asaftei.


Străzile din București au devenit decor inedit pentru discuții deschise, ușor în afara registrului interviului clasic. Pasagerii au vorbit despre pasiunile lor, despre felul în care simt pulsul României și nu au ezitat să facă unele confesiuni legate de copilărie, școală sau carieră. Fiecare discuție purtată în traficul bucureștean a luat forma unui interviu video inedit, de 10 – 15 minute, difuzat exclusiv online. Materialele propuse publicului au reușit astfel să furnizeze povești de viață și detalii picante din biografia invitaților.

”După ce am urmărit un episod din seria «Comedians In Cars Getting Coffee», în care Seinfeld discuta cu Jim Carrey, am realizat că tocmai decorul – ușor atipic – îi face pe invitați să părăsească zona mai riguroasă a unui interviu convențional, în favoarea unui discurs mai light și a unui registru conversațional. Pe scurt, în mașină, oamenii invitați stau de vorbă, nu dau declarații. Iar când oamenii stau de vorbă sunt autentici”, a declarat Bogdan Ciuclaru pe blogul său personal. 


„Am privit această inițiativă ca pe o modalitate de a contura o nouă dimensiune deplasărilor urbane. Prin inițiativa lui Bogdan Ciuclaru, am reușit să transformăm automobilele ŠKODA  într-o invitație la dialog, într-un spațiu familiar și relaxat, departe, parcă, de traficul din București. Interviurile Simply Clever au fost unul dintre proiectele al căror nonconformism, dublat de valoarea oamenilor implicați, ne-a făcut să nu ne îndoim nicio clipă de reușita lui”, a declarat Patricia Zegreanu, Marketing & Communication Manager ŠKODA.

Până acum, cele 9 interviuri realizate au reușit să însumeze aproape 10.000 de vizualizări, fiind disponibile pe pagina de Facebook dedicată, www.facebook.com/interviurisc și pe canalul de YouTube cu același nume, www.youtube.com/channel/UCSYEScUxaVdN7MY3brKAIhg. În plus, acest prim sezon va aduce în continuare încă 3 episoade Simply Clever cu invitați surpriză.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.