Conform Studiul National de Audienta, “auto motor si sport“ (ams) isi pastreaza primul loc in topul celor mai citite reviste lunare pentru barbati si atinge un nou maxim de audienta. Cu 359.000 cititori pe editie, “auto motor si sport“, principalul titlu al grupului Motor-Presse Romania isi consolideaza pozitia de lider, atat pe segmentul publicatiilor auto, cat si pe cel al revistelor generaliste dedicate barbatilor.
Ultimele date SNA confirma trendul ascendent al revistei “auto motor si sport“, care a mai castigat 4.000 de cititori in perioada ianuarie 2008 – ianuarie 2009. In ciuda scaderii generale a pietei media in Romania, “auto motor si sport“ a continuat sa isi mareasca numarul de cititori si sa urce pe locul 9 din topul celor 64 de reviste lunare existente in Romania.
“Pe o piata in continua dezvoltare, cel mai dificil lucru nu este sa ajungi pe primul loc, ci sa te mentii acolo. «auto motor si sport» reuseste chiar si in ciuda crizei economie actuale sa isi creasca in mod constant numarul de cititori, dar cel mai important este ca reuseste sa isi pastreze publicul fidel format in cei peste 14 ani de existenta pe piata.
Cresterea in audienta, in ciuda scaderii pietei de automobile noi, arata ca cititorii nostri sunt in continuare interesati de actualitate, de oferte si de analizele pertinente pe care le ofera «auto motor si sport» la fiecare editie. In plus, campanii puternice de fidelizare a cititorilor, prin abonamente, precum si derularea celui mai amplu sondaj de opinie din domeniul auto «Cele mai bune masini ale anului – Best Cars» ne aduc nu doar un puternic feedback din partea cititorilor, ci si o confirmare a calitatii si pregatirii cititorilor nostri”, a declarat Adrian Dragan, redactor-sef “auto motor si sport’’.
{mosloadposition user10}