continua sa creasca in audienta pentru a cincea livrare de date consecutiv
Conform datelor furnizate de Studiul National de Audienta (SNA) din luna octombrie 2006, “auto motor si sport’’ (ams) continua sa fie cea mai puternica revista lunara pentru barbati, din Romania. Cu 355.000 de cititori pe editie, “auto motor si sport” este lider autoritar in audienta, atat pe segmentul publicatiilor auto, cat si pe cel al revistelor generaliste dedicate barbatilor.
Ultimile date SNA, publicate pe 12 februarie 2009, arata o crestere constanta a numarului de cititori al revistei ams. Daca in perioada iulie 2007-iulie 2008 datele aratau o audienta de 336.000 de cititori/editie, octombrie 2007- octombrie 2008 a adus 19.000 de noi cititori (o crestere de 5,65%).
Lider pe piata revistelor de profil, “auto motor si sport” reuseste, in ultimele cinci valuri, sa depaseasca in audienta orice publicatie lunara generalista sau de lifestyle adresata barbatilor. Din cele 67 de publicatii lunare membre SNA, “auto motor si sport” ocupa locul 11.
“Cresterea constanta in audienta a publicatiei “auto motor si sport” este sustinuta de abordarea profesionista a fenomenului auto din Romania. Beneficiind un puternic know-how oferit de Motor-Presse Stuttgart, “auto motor si sport” prezinta cu acuratete evolutia pietei auto romanesti in context national si international. Fenomenul auto nu se rezuma doar la “automobil”, principalul actor al pietei, care este prezentat, comparat si dezvaluit publicului in cele mai mici detalii, ci si la analize tehnice si economice, la subiecte fascinante si competitii sportive. Experienta celor peste 13 ani ii confera “auto motor si sport” rolul de lider de opinie intre publicatiile auto romanesti si, prin organizarea in fiecare an a sondajului de opinie “BEST CARS”, revista este “ecoul publicului romanesc”, dupa cum declara Adrian Dragan, redactor-sef al “auto motor si sport”.
{mosloadposition user10}