pentru barbati din Romania
Conform datelor de audienta furnizate de Studiul National de Audienta (SNA), in ultimele trei valuri, “auto motor si sport’’ (ams) este cea mai puternica revista lunara pentru barbati din Romania. Cu 303.000 cititori/editie, depaseste nu doar orice competitor din segmentul auto, ci si lunarele mai generaliste, de lifestyle, adresate barbatilor.
Ultimele date SNA, publicate saptamana aceasta, pe 12 mai 2008, arata o crestere constanta a numarului de cititori. Daca in iulie 2006-iulie 2007 datele aratau o audienta de 289.000 de cititori/editie, perioada ianuarie 2007-ianuarie 2008 a adus 14.000 de noi cititori (o crestere de 4,84%).
Lider pe piata revistelor auto, “auto motor si sport” reuseste in ultimele trei valuri sa depaseasca in audienta orice publicatie lunara generalista sau de lifestyle adresata barbatilor. Din cele 66 de publicatii lunare, membre SNA, “auto motor si sport” ocupa locul 11.
Cresterea constanta in audienta a publicatiei “auto motor si sport” este sustinuta de continutul editorial bogat, prezentat intr-un stil bine definit, accentuat de cei peste 10 ani de prezenta pe piata din Romania.
Un alt punct important, strans legat de activitatea editoriala, o reprezinta testele si comparativele, “auto motor si sport” utilizand pentru diferentierea performantelor si confortului masuratori si date exacte furnizate de partenerii germani.
Rezultatele SNA confirma si evolutia noii echipe editoriale, a carei activitate a inceput cu aproximativ un an in urma.
“auto motor si sport” reprezinta o referinta pe piata revistelor auto, dar statutul de lider ne obliga la mai mult. “Concomitent cu diversificarea paletei de suplimente si produse cu caracter special, ce acopera segmente de nisa, precum ‘ams Off-Road’, ‘ams Diesel’ sau ‘Auto Catalog’, ne pregatim sa privim cu acelasi spirit critic masina, utilizatorul si toate accesoriile ce deservesc cele doua entitati intr-o lume moderna”, declara Adrian Dragan, Redactor-Sef “auto motor si sport.
“Atit cititorii ce se inscriu în profilul ‘auto motor si sport’, cat si clientii de publicitate simt nevoia acestui gen de publicatie, lider autoritar in domeniul auto, dar si cu valente si aspecte de lifestyle si standard masculin. Clientii de publicitate se vor putea adresa prin intermediul revistei ‘auto motor si sport’ atat barbatilor de peste 30 de ani interesati sa-si afirme identitatea, cit şi celor intre 20 şi 30 de ani, cu aspiratii inalte şi potential ridicat, dornici de a cheltui si investi pentru a atinge un statut social superior”, declara Bogdan Parvu, Director Vanzari Motor-Presse Romania.
“Privind in oglinda retrovizoare competitorii nostri ramasi in urma, vom accelera si mai mult anul acesta prin adaugarea si dezvoltarea unor noi rubrici in revista, dar si prin suplimente. Cine a fost atent a vazut ca in decembrie am demarat o cercetare de piata in acest sens. In principiu, numarul masiv de cititori si clientii de publicitate pe care-i deservim ne cer sa acoperim si zone nonauto, iar aceasta va pune si mai multa presiune pe revistele competitoare din segmentul masculin. Trebuie sa dezvoltam aceasta directie cu grija insa, pentru a nu eroda autoritatea si competenta pentru care suntem recunoscuti – universul automobilului”, declara Radu Potolea, Managing Director Motor-Presse Romania.
{mosloadposition user10}