Lavazza, liderul mondial al industriei cafelei este, și în acest an, cafeaua oficială a Australian Open, alături de o nouă echipă de ambasadori de brand. Reînnoirea parteneriatului pentru al cincilea an consolidează legătura dintre Grup și lumea tenisului.
Din 2015, Lavazza este singurul brand de Food&Beverage din lume partener al tuturor celor patru turnee de Mare Șlem, iar în noiembrie anul trecut a semnat un acord de sponsorizare și cu Next Gen Atp Finals din Milano.
Parteneriatul Lavazza cu Australian Open se aliniază strategiei internaționale a companiei și consolidează prezența sa pe una din cele mai importante piețe ale sale.
„Parteneriatul cu Australian Open reprezintă o alegere strategică pentru Lavazza pe o piață extrem de dinamică precum Australia, cu o cultură înfloritoare a cafelei și unde calitatea Made in Italy a avut întotdeauna un impact puternic”, a declarat Marco Lavazza, vicepreședintele Grupului.
„Lavazza revine pe terenurile de tenis din Melbourne și își confirmă din nou prezența la cele patru turnee de Mare Șlem ale anului, inaugurând, și în 2020, cea mai mare cafenea din lume, cu peste un milion de cești servite în fiecare an. Sponsorizând evenimente sportive de acest gen, dorim să ne împărtășim valorile cu un public variat, oferindu-i acestuia, în același timp, experiențe de savurare a cafelei personalizate pe baza obiceiurilor de consum și a tradiției locale.”, a mai adăugat Marco.
Lavazza a făcut echipă cu tenisul internațional pentru prima oară în 2011, la Wimbledon. De atunci, valorile comune, lupta pentru excelență, mixul unic de inovație și tradiție, deschiderea internațională, dar și focusul pe plăcere și pasiune, au confirmat afinitatea dintre companie și acest sport.
Lavazza este prezentă la turneele de tenis de top din lume pentru a promova adevărata cultură a cafelei italiene într-un mod excepțional și original, iar pentru a ajunge la tineri a decis recent să sponsorizeze ATP Next Gen Finals 2019.
Cu ocazia Australian Open, Lavazza își prezintă oficial și noua sa echipă de ambasadori de brand, care apar în noua campanie publicitară internațională „More than Italian”. Jucătorii pe care Grupul îi va sprijini în provocările lor sunt tenismenul – fenomen italian Jannik Sinner, australianul Alex De Minaur, jucătorul rus Karen Khachanov și campioanele deja consacrate Angelique Kerber și Johanna Konta.
Alături de noii săi ambasadori de brand, Lavazza a decis să contribuie la inițiativa #Aces4BushFireRelief promovată de Federația Australiană de Tenis ca răspuns la criza cauzată de incendiile care au devastat țara în ultimele săptămâni.
Astfel, pentru fiecare as marcat de unul dintre ambasadorii săi pe durata turneului, Lavazza va dona către Crucea Roșie pentru a ajuta comunitățile afectate. Lavazza va dona, de asemenea, și o parte din încasările din vânzarea de cafea din timpul evenimentului și va dărui cafea comunităților locale afectate.