Publicis România și Nurun sunt premiate cu Aur, Argint şi Bronz pentru aplicația “Plimbă Ursul”, în cadrul Eurobest 2016, cel mai important festival european de creativitate. Campania a fost premiată în categoriile: Media, Promo & Activation şi Direct.
Suntem foarte fericiţi de acest rezultat obţinut pe cea mai importantă scenă europeană. GOLD, SILVER şi BRONZE în trei categorii diferite înseamnă un succes recunoscut al acestui proiect inovativ. În plus, este un alt pas pe drumul cel bun după câştigarea titlului „Agenţiei Anului” în cadrul Golden Drum şi care însumează 64 de trofee obţinute în acest an. Sunt mândru în special de faptul că acest proiect mobile şi digital native întăreşte parteneriatul de succes cu Nurun. – Jorg Riommi, Chief Creative Officer Publicis România/Publicis One
Pe langă cele trei trofee și trei nominalizări pentru proiectul ACR & FIA, „Plimbă Ursul”, Publicis România a obținut, de asemenea, o nominalizare cu „Shop like a Jedi” pentru Carrefour România.
“Plimbă Ursul” este primul joc anti-plictiseală la drum lung, în care copiii învață reguli de circulație și sunt implicați activ în siguranța rutieră. Jocul este disponibil atât în Google Play, cât și în App Store, gratuit.
În tot acest an, Publicis și Nurun au obținut un total de 64 de trofee și 43 nominalizări la festivaluri, precum: Cannes Lions, D&AD, New York Festivals, Effie Awards, Art Directors Club of Europe (ADC*E), AD Stars, Fibra Awards, Golden Drum, Internetics şi Eurobest.
Publicis România/Publicis One este “Agenția Anului” la Golden Drum 2016, cel mai important festival de publicitate din Europa Centrală și de Est.