TP Vision a lansat ”Upgrade your Hotel TV”, o aplicaţie de „Augmented reality”pentru smartphone-urile Android şi Apple şi pentru tablete. Fiind incredibil de uşor de folosit, această aplicaţie le permite hotelierilor să expună virtual o suprapunere de imagini 3D cu televizoarele Philips în camerele lor de hotel. Respectiva suprapunere de imagini va fi apoi afişată pe ecranul smartphone-ului sau tabletei, demonstrând cum poate fi încadrat un nou televizor Philips în designul camerei. Aplicaţia oferă, de asemenea, acces direct la detaliile tehnice ale televizorului, alături de alte specificaţii şi clipuri video în care sunt explicate pe larg beneficiile caracteristicilor televizoarelor.
„Astăzi, televizoarele nu mai sunt doar o parte a echipamentului tehnic propriu unei camere de hotel, ci o piesă de mobilier ce trebuie armonizată cu restul design-ului interior. Aplicaţia noastră îi ajută pe hotelieri să se decidă mult mai uşor ce model de televizor şi ce mărime a ecranului sunt cele mai potrivite pentru tipul de camere pe care le au. Această unealtă virtuală le este cu atât mai folositoare proprietarilor de hoteluri mici, care încă au camerele dotate cu televizoare CRT. Acum se pot bucura de o aplicaţie care le arată, din punct de vedere grafic, cât spaţiu pot economisi alegând un televizor cu ecran plat”, spune Wouter Staal, Senior Global Marketing Manager la TP Vision Hospitality TV.
Uşor de downloadat şi mai uşor de share-uit
Pentru a vedea cât de potrivit este televizorul în decorul camerei, hotelierul nu trebuie decât să printeze un marker şi să-l plaseze în camera de hotel. Aplicaţia îi permite şi să-şi împărtăşească experienţa cu ceilalţi, pentru că pot memora, trimite prin mail sau share-ui funcţionalităţile televizorului ales. Cu un singur clic are acces şi la informaţii adiţionale, detalii tehnice, beneficii ale produsului şi un link direct către reprezentanţele locale de unde îşi poate achiziţiona televizorul dorit.
Aplicaţia este gratuită şi poate fi downloadată de pe Play Store (Google) şi App Store (Apple).
În plus, Philips Hositality TV a iniţiat şi o campanie pe Facebook ca să însoţească lansarea acestei aplicaţii. Aplicaţia le permite proprietarilor de hoteluri să posteze o fotografie cu televizorul lor preferat aici: //www.facebook.com/PhilipsHotelTV/app_265402413545560, pe pagina de Facebook Philips Hotel TV www.facebook.com/philipshoteltv. În fiecare lună, hotelul care primeşte cele mai multe like-uri va fi premiat cu un televizor 55’’ Full HD Smart LED TV. Toţi participanţii din top 10 vor primi câte un cadou.