Noul sezon UEFA Champions League a debutat în forţă ieri, la Televiziunea Română, partida FC Timişoara – VfB Stuttgart aducând postul TVR 1 în postura de lider absolut de audienţă pe toate targerturile: naţional, urban şi comercial.
Astfel, pe intervalul 21.45 – 23.36, TVR 1 a înregistrat la nivelul întregii ţări un număr mediu de 1,6 milioane de telespectatori, cu un milion mai mult decât următorul post tv din clasamentul audienţelor pe acest interval orar. Pe target naţional, cota de piaţă medie a fost de 23,1%, iar rating-ul mediu de 8%. La nivel urban, pe acelaşi interval orar, TVR 1 a înregistrat o cotă de piaţă medie de 24,9% şi un rating mediu de 9,1%, în timp ce pentru target-ul comercial valorile medii au fost de 24,7% cota de piaţă şi 8% rating.
„Minutul de aur“ al transmisiei a fost înregistrat la 22.13 când, la nivel naţional, 2,1 milioane de români urmăreau eforturile echipei FC Timişoara de a ajunge în grupele UEFA Champions League. În acel minut, cota de piaţă a TVR 1 era de 26,6% şi rating-ul de 10,4%.
{mosloadposition user10}