În mai, reality showul a înregistrat 100% leadership cu ediţiile de după-amiază
Ediţie după ediţie, Mireasă pentru fiul meu şi-a cucerit telespectatorii aducând în centrul atenţiei poveşti de dragoste, dar şi confruntări acide, emoţii, suspans şi multe provocări. Moderat de Mirela Boureanu Vaida, reality showul a înregistrat pe parcursul difuzării audienţe de top, telespectatorii rămânând mereu aproape pentru a descoperi noile evenimente din viaţa îndrăgiţilor concurenţi. Un constant ocupant al poziţiei de lider de piaţă, Mireasă pentru fiul meu a înregistrat şi luna trecută cifre de audienţă importante, reuşind să obţină cu ediţia de după-miază, difuzată de luni până vineri, un procent de leadership de 100% la nivelul targetului all urban şi de 91% la nivelul targetului comercial al staţiei, 15-54 urban. Ediţiile lunii mai au condus clasamentele de audienţă într-o proporţie impresionantă, procentul general de leadership al Mireasă pentru fiul meu la nivel urban fiind de 83%.
Difuzat în două sloturi orare de luni până sâmbătă, reality showul a făcut performanţă în ceea ce priveşte audienţa pentru fiecare dintre intervalele de difuzare. Astfel, în luna mai, la nivelul targetului all urban, ediţiile matinale difuzate de luni până vineri au înregistrat un procent de leadership de 71%, ediţiile de sâmbătă de la ora 14.00 de 75%, iar cele de sâmbătă de la ora 17.00 de 50%.
Şi luna iunie a început în forţă pentru Mireasă pentru fiul meu, toate cele şase ediţii difuzate impunându-se lider de piaţă la nivelul targetului all urban.
Sursa: Kantar Media
Perioada: Mai 2012, 1-5 Iunie 2012
Copyright: ARMADATA
Date prelucrate de Dep. Research