Dănutz S.R.L. – lider de audienţă la nivel urban
Emisiunea Dănutz S.R.L. difuzată la TVR 1 duminică, 17 aprilie, a adus postului public poziţia de lider de audienţă la nivel urban. Astfel, în intervalul orar 16.00 – 17.50, emisiunea moderată de Dan Bittman a depăşit ca audienţă programele tuturor celorlalte posturi de televiziune, fiind urmărită de o medie de 318.000 de telespectatori din mediul urban, ceea ce corespunde unui rating mediu de 2,8% şi unei cote medii de piaţă de 10%. Pe tronsonul menţionat, TVR 1 a fost urmat de ProTV şi Antena 1.
Şi Televiziunea copiilor, emisiunea realizată de Titus Munteanu şi difuzată sâmbăta dimineaţa, tot pe TVR 1, a performat în acest weekend, publicul său crescând de la 105.000 de telespectatori, la nivel naţional (la ora 10.35, când a debutat), la un vârf de 235.000 de telespectori (la ora 11.26). De altfel, finalul emisiunii a clasat TVR 1 pe primul loc în topul audienţelor, ultimele 30 de minute fiind urmărite de o medie de 200.000 de români din întreaga ţară (1% rating mediu, respectiv 7,3% cotă medie de piaţă). Pe locurile următoare s-au clasat, pe intervalul orar amintit, Antena 1 şi Realitatea TV.
* Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
** Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).