· Cele mai de succes 11 luni din istoria companiei
· Creşteri ale vânzărilor cu 8,7 procente până în noiembrie
· Cea mai bună lună noiembrie: salt de 8,1 procente în lumea întreagă
· Sporuri cu două cifre în SUA şi în China
· Cea mai mare cotă de piaţă în Germania pentru ultimii 25 de ani
În perioada ianuarie-noiembrie 2006, Audi a vândut 833.000 automobile în lumea întreagă, o creştere de 8,7 procente comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut (ianuarie – noiembrie 2005: 766.629). Audi a stabilit şi un nou record pentru luna noiembrie: 75.250 maşini au fost livrate către noi clienţi pe mapamond. Aceasta echivalează cu o creştere de 8,1 procente faţă de aceeaşi lună a anului 2005. Ca o consecinţă, Audi a reuşit cea mai bună lună noiembrie şi cele mai bune prime 11 luni ale anului, performanţe referitoare la întreaga istorie a companiei.
"Audi este aproape de a stabili un nou record pentru întregul an 2006. Marca noastră şi modelele ei au impresionat clienţii din lumea întreagă. Anul acesta, vom vinde 900.000 de automobile pe mapamond şi, ca rezultat, vom reuşi să stabilim un nou record pentru al 11-lea an consecutiv", a declarat Ralph Weyler, membru al Consiliului de Administraţie AUDI AG, director de marketing şi vânzări.
De asemenea, Audi a stabilit rezultate remarcabile şi pe piaţa din Germania. Compania a vândut 236.064 automobile în perioada ianuarie – noiembrie 2006, o creştere de 2,4 procente (2005: 230.452). Astfel, Audi a înregistrat o cotă de piaţă de 7,6 procente, cea mai mare pentru primele 11 luni ale anului după 1980. 23.978 noi maşini Audi au fost livrate clienţilor în cursul lunii noiembrie, un salt de 4,2 procente.
În primele 11 luni, Audi a reuşit să comercializeze 376.600 automobile în Europa, exceptând Germania, o creştere de 7,2 procente (2005: 351.372). În noiembrie 2006, Audi a înregistrat o creştere de 7,2 procente, graţie celor 28.000 unităţi vândute (2005: 26.103).
În SUA, clienţii au intrat în posesia a 78.219 automobile în perioada dintre ianuarie şi noiembrie, o creştere de 5,4 procente. Numai în luna noiembrie au fost vândute 9.209 unităţi, ceea ce a însemnat un salt de 16,4%.
Cea mai mare rată de creştere a fost înregistrată în China (exceptând Hong Kong). În primele 11 luni, Audi a reuşit să realizeze un salt de 53,6 procente, ceea ce a însemnat un volum total de 73.415 automobile. Numai luna noiembrie a adus un salt de 11,4 procente, prin cele 7.465 unităţi vândute clienţilor din China.
În termeni de modele, performanţele bune din domeniul vânzărilor s-au datorat cererii desoebite pentru modelele Audi A3 (220.050 unităţi, +9,5%), Audi A4 Cabriolet (26.600 maşini, +18,1%), Audi A6, inclusiv allroad quattro (215.950 automobile, +11,2%), Audi A8 (20.900 unităţi, +7,1%) şi Audi Q7 (45.900 autovehicule).
"Reacţia pieţei la lansarea celor mai noi modele ale noastre – Audi TT Coupé, Audi TT Roadster şi Audi R8 – a fost extrem de favorabilă. Strateagia privind modelele începe să dea roade şi reprezintă baza pentru succesul nostru în materie de vânzări, pe 2006. De aceea, suntem extrem de optimişti în privinţa finalului de an", a declarat Weyler.
{mosloadposition user10}