- Modelele Audi A3, A4, A6 si TT ocupa fotoliul de lider la categoria Premium pe fiecare segment in parte
- Vanzarile Audi in Romania au crescut, in primele trei luni ale anului, cu 85,9% fata de aceeasi perioada a lui 2006
- Autoturismele Audi sunt cele mai apreciate in cadrul diferitelor concursuri de gen din tara si din strainatate
- Noile modele TT Roadster, R8 si A5 vor intari imaginea marcii in Romania
Audi este marca Premium cu cea mai mare ascensiune pe piata mondiala din ultimii ani. Acest fenomen se rasfrange si asupra pietei romanesti de automobile, unde modelele constructorului din Ingolstadt au stabilit recorduri greu de depasit in ultimii ani in segmentul Premium. Conform celor mai recente date de piata, livrarile Audi in Romania au crescut, in primele trei luni ale lui 2007, cu 85,9% fata de aceeasi perioada a anului precendent. Totalul livrarilor pentru primul trimestru a fost de 595 de unitati, fata de 320 in aceeasi perioada a lui 2006. Obiectivul Audi in acest an pastrarea pozitiei de lider absolut in clasa Premium.
Calitatea deosebita a autoturismelor fabricate, precum si servicii pe masura i-au adus lui Audi pozitia de lider de vanzari in categoria Premium din tara noastra. Audi ocupa primul loc pe mai multe segmente, prin intermediul excelentelor modele A3/ A3 Sportback, A4, A6 si TT. In ceea ce priveste modelele de ”intrare” in gama Audi, A3 si A3 Sportback, s-au inregistrat 99 de livrari, in timp ce A4 a fost cel mai vandut Audi, cu 180 de exemplare, in versiunile Sedan, Avant si Cabriolet. Limuzina A6 a inregistrat, de asemenea, performante ridicate, cu un total de 114 unitati si ocupa primul loc in segmentul sau, in timp ce noua generatie a modelului sportiv TT s-a vandut in 14 unitati de la inceputul acestui an. Nu in ultimul rand, trebuie mentionat faptul ca cel mai premiat SUV al ultimilor ani, Audi Q7, a fost livrat catre 142 de clienti din Romania in primul trimestru al acestui an.
Vanzarile marcii germane vor inregistra cresteri si mai mari in tara noastra odata cu lansarea de noi modele. Este vorba de noul TT Roadster, lansat in urma cu cateva zile, dar si de supersportivul R8, care are ca tinta de vanzari in Romania un total de 15 unitati. Cele doua modele ofera un puternic impact la capitolul imagine. De asemenea, luna iulie aduce pe piata romaneasca si noul model A5, prezentat recent la Salonul de la Geneva. Bucurandu-se de aprecieri foarte bune din partea presei, este de asteptat sa devina un mare succes de piata pentru producatorul german.
Tot in ceea ce priveste capitolul de promovare a imaginii, Audi a reusit, in acest an, sa puna bazele unei colaborari cu celebrul club de fotbal Steaua Bucuresti, cele doua branduri urmand sa formeze un cuplu de succes pe o perioada nedeterminata de timp. De asemenea, clientii marcii sunt motivati si de faptul ca modelele Audi sunt cele mai premiate din segmentul Premium in acest moment.
Audi Q7 a devenit cel mai premiat SUV al momentului la nivel mondial, una din distinctie primita provenind chiar din Romania, unde a obtinut o mentiune in cadrul galei „Premiilor ProMotor” in 2006. In acest an in cadrul acestui concurs noul TT a fost desemnat „Masina Anului” si castigator in categoria „Sport”, in timp ce limuzina de lux A8 a ocupat prima pozitie in segmentul sau.
{mosloadposition user10}