· Peste 705.000 de automobile livrate din ianuarie pana in septembrie
· Luna record in China, cu o crestere de 36,5 %
· Audi si-a stabilit pentru 2009 un obiectiv de aproximativ 900.000 de automobile
· Peter Schwarzenbauer, Director de Vanzari, a declarat: "Vanzarile au evoluat mai bine decat ne asteptam"
In intervalul ianuarie-septembrie, AUDI AG a vandut aproximativ 705.300 de automobile la nivel mondial. Astfel, rezultatul cumulat este cu doar 7,5 % sub recordul obtinut anul trecut (2008: 762.288 de unitati), intr-un context economic in continuare dificil. In primele trei trimestre ale anului, vanzarile companiei au depasit cifrele estimate, Audi stabilindu-si ca obiectiv pentru 2009 un numar de livrari de automobile catre clienti de aproximativ 900.000. In septembrie, compania a livrat aproximativ 88.600 de automobile, vanzarile ramanand cu 6,8 % sub cifrele considerabile din aceeasi luna a anului trecut (2008: 95.136). Compania a inregistrat o crestere semnificativa in tarile BRIC, in special in China. Şi alte piete emergente din regiunea Asia-Pacific au evoluat considerabil din punct de vedere al vanzarilor fata de anul trecut.
"In primele trei trimestre ale anului, vanzarile au evoluat mai bine decat ne asteptam", a declarat Peter Schwarzenbauer, membru al Consiliului de Administratie al AUDI AG, responsabil pentru Marketing si Vanzari. "In Statele Unite ne-am consolidat pozitia, iar in China ne-am reconfirmat-o pe cea de lider. Iar cifrele curente ne claseaza pe pozitia de lider pe piata premium in Europa. Pe parcursul acestor luni, am putut sa construim o marca semnificativ mai puternica." Dupa cum indica statisticile referitoare la inmatriculari ale organizatiei producatorilor europeni ACEA, Audi este lider de piata detasat la nivel european in ceea ce priveste numarul de inmatriculari in cadrul segmentului premium.
Cat priveste anul ca intreg, Schwarzenbauer a reafirmat ca marca inca isi mentine obiectivul de vanzari din ianuarie. In 2009, AUDI AG planuieste sa vanda aproximativ 900.000 de automobile.
Pe a doua piata interna a sa, China (inclusiv Hong Kong), AUDI AG si-a sporit vanzarile intre ianuarie si septembrie cu 19,7 %, pana la 108.859 de unitati (2008: 90.934).
Doar in luna septembrie, 15.249 de clienti au achizitionat un Audi in aceasta tara – o crestere de 36,5 % fata de perioada aferenta de anul trecut (2008: 11.169).
In intreaga regiune Asia-Pacific, compania a inregistrat o crestere de 17,2 %, atingand valoarea de 138.523 de unitati (2008: 118.178). Doar in septembrie, vanzarile au crescut din nou, cu 31,4 %, ajungand la 19.501 de unitati (2008: 14.842). Pe langa China, si cresterile semnificative de pe piata australiana, sud-coreeana si indiana au jucat un rol in obtinerea acestor rezultate.
In Statele Unite, Audi s-a descurcat mult mai bine decat ceilalti competitori de pe piata premium. Cu 59.518 unitati vandute, cifrele inregistrate in intervalul ianuarie-septembrie s-au situat cu doar 9,6 % sub cele de anul trecut (2008: 65.817), in timp ce intreaga piata premium (Import High Group) a suferit un declin de 26,7 %. Cifrele de vanzari au scazut in luna septembrie cu doar 4,9 %, inregistrand 7.209 de unitati vandute. Datorita acestor rezultate comparativ bune, producatorul din Ingolstadt a putut sa-si mareasca semnificativ cota de piata. Astfel, in primele noua luni, cota sa pe piata premium a crescut cu 1,6 %, pana la 8,3 %. Intre timp, Audi a inregistrat o crestere puternica in Canada, unde marca a vandut cu 25,3 % mai multe automobile in intervalul ianuarie-septembrie fata de aceeasi perioada a anului trecut (8.423 de unitati; 2008: 6.720). In septembrie s-au vandut 1.111 de automobile – cu 17,1 % mai multe decat in septembrie 2008.
Audi a inregistrat o tendinta de crestere si pe pietele sale de export vest-europene. In primele noua luni, cifrele de vanzari au atins valoarea de 278.582, situandu-se cu 13 % in urma celor obtinute in anul precedent (2008: 320.371). Septembrie a adus un declin de 9 %, cu vanzari de 38.318 de unitati (2008: 42.119). In general, Audi a avut rezultate mai bune decat piata ca intreg si in aceste ultime noua luni a reusit sa-si ridice cota de piata de la 3,7 % la 3,9 %. AUDI AG si-a consolidat pozitia si si-a marit cota de piata mai ales in Spania, Italia, Belgia, Olanda si Elvetia.
Cifrele de vanzari de 167.422 de unitati atinse in Germania in intervalul ianuarie-septembrie au fost cu 10,2 % sub cele anul trecut (2008: 186.464). In special in urma inchiderilor ample ale uzinelor in luna august, numarul de automobile livrate in Germania in septembrie a scazut cu 27,7 %, la 16.044 de unitati.
Sursa: Porsche Romania / Scorpion
Inca din 1998 SCORPION este distribuitor Volkswagen si Audi pe judetele Vrancea, Galati si Braila.
Experienta dobandita in acest timp garanteaza calitatea tuturor serviciilor pe care le oferim:
– ‘One Stop Shop’ – finantare, asigurare si servicii post-vanzare. Pe toata durata contractului de finantare – in leasing sau credit – clientul beneficiaza de consultanta specializata atat din partea companiei noastre cat si din partea personalului Porsche Bank.
– service complet pentru intreaga gama de autoturisme Volkswagen si Audi;
piese de schimb din stoc sau la comanda.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}