• Informaţii publicate de institutul de cercetare de piaţă Universum
• Popularitate tot mai mare şi în rândul proaspeţilor absolvenţi
• În 2008, Audi va angaja 800 de absolvenţi Ingolstadt – AUDI AG a devenit un angajator şi mai atractiv pentru studenţii din Germania. Conform clasamentului „Cel mai popular angajator” realizat de institutul Universum, producătorul de automobile din Ingolstadt a fost ales drept compania numărul unu de către inginerii absolvenţi.
Audi a reuşit să îşi extindă renumele de „cel mai popular angajator” în rândul studenţilor ingineri, relevă studiul Universum Graduate Study dat publicităţii. Ca şi anul trecut, absolvenţii din domeniul ingineriei au clasat uzina din Ingolstadt drept ocupanta locului numărul unu în studiu. Sondajul a fost efectuat pe un eşantion de aproximativ 12.000 de absolvenţi. De asemenea, din punctul de vedere al studenţilor din domeniul comercial, Audi se situează în topul primilor cinci angajatori, ceea ce reprezintă o urcare în clasament faţă de poziţia deţinută anul trecut.
Aspecte precum existenţa unor condiţii bune de muncă reprezintă factori-cheie în alegerea unui angajator, la care se adaugă produsele deosebit de atrăgătoare, succesul pe piaţă, sarcinile de serviciu interesante, siguranţa locului de muncă şi oportunităţile de dezvoltare profesională. „Absolvenţilor le place să se poată identifica cu produsele firmei preferate” explică Dr. Werner Widuckel, membru al Consiliului Director pentru Resurse umane al AUDI AG. „Automobilele noastre reprezintă inovaţia şi stârnesc reacţii puternice. Odată cu extinderea gamei la 40 de modele, le vom oferi proaspeţilor ingineri perspective tangibile de dezvoltare a mărcii şi de autodepăşire.”
În 2008, Audi va angaja încă 800 de absolvenţi, dintre care aproximativ o treime vor fi ingineri. Aceasta este o cifră cu 200 mai mare decât cea de anul trecut.
Widuckel subliniază faptul că succesul companiei este asigurat de angajaţi motivaţi şi devotaţi. „Un angajator atrăgător face ca succesul firmei să fie succesul angajaţilor săi”, declară Widuckel. „Numai în 2008, AUDI AG a distribuit angajaţilor în medie 5.300 EUR din profitul înregistrat de companie pentru anul fiscal 2007.”
Pentru susţinerea capacităţii inovatoare a mărcii şi asigurarea viitorului Germaniei ca ţară a tehnologiei, Audi atrage din timp în mod special liceenii şi studenţii, prin intermediul unei game largi de programe de instruire şi oferă locuri de muncă sigure.
„Oferim locuri de muncă pentru începători, în funcţie de calificările, experienţa de lucru şi aptitudinile personale ale absolventului” declară Alfred Quenzler, şeful Departamentului de Personal al Audi. „Pentru noi este foarte important să luăm contact personal cu candidaţii, pentru a reuşi să îi cunoaştem încă din timpul studiilor. Se întâmplă frecvent ca absolvenţii să ne aleagă – şi noi pe ei – la sfârşitul unei stagiaturi reuşite sau la finalizarea tezei sau lucrării de disertaţie.”
Studiul Institutului Universum este autoritatea mondială în clasificarea angajatorilor. De aproximativ 20 de ani, acesta are rolul unei interfeţe între studenţi şi angajatori, iar clasificările oferite sunt printre cele mai importante studii de evaluare a atractivităţii angajatorilor germani de marcă.
Sursa: Porsche Romania / Scorpion
Inca din 1998 SCORPION este distribuitor Volkswagen si Audi pe judetele Vrancea, Galati si Braila
Experienta dobandita in acest timp garanteaza calitatea tuturor serviciilor pe care le oferim:
– ‘One Stop Shop’ – finantare, asigurare si servicii post-vanzare. Pe toata durata contractului de finantare – in leasing sau credit – clientul beneficiaza de consultanta specializata atat din partea companiei noastre cat si din partea personalului Porsche Bank.
– service complet pentru intreaga gama de autoturisme Volkswagen si Audi;
piese de schimb din stoc sau la comanda.
{mosloadposition user10}