Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Auchan și Bringo – parteneriat pentru livrări rapide la domiciliu

Auchan și Bringo

Bringo, prima platforma românească specializată în cumpărături online personalizate și livrare rapidă la domiciliu, și Auchan, unul dintre cei mai mari retaileri din România, devin parteneri cu scopul extinderii opțiunilor pentru cumpărături online. Începând cu luna septembrie, peste 30.000 de produse alimentare și non-alimentare din magazinele Auchan pot fi comandate online prin platforma Bringo.

Astfel, utilizatorii Bringo au la dispoziție peste 30.000 de produse din magazinele fizice Auchan, atât produse alimentare din categorii precum fructe și legume proaspete, carne, lactate, produse de băcănie și patiserie, cât și produse non-alimentare, de la electrocasnice și articole de îngrijire a casei sau grădinii, până la hrană și produse pentru animalele de companie. De asemenea, membrii MyCLUB Auchan își pot conecta cu ușurință cardul de fidelitate în aplicația Bringo pentru a avea acces la numeroase avantaje și beneficii la cumpărături.

Auchan și Bringo

În acest moment serviciul Bringo de livrare din Auchan este disponibil în cele 8 hipermarketuri din București (Titan, Militari, Crângași, Drumul Taberei, Berceni, Cotroceni, Pallady și Vitan), iar în perioada următoarea vor fi adăugate în Bringo toate hipermarketurile Auchan din țară.

“La șapte ani de la lansare, Bringo continuă să-și dezvolte rețeaua de parteneri, dovedind încă o dată succesul modelului său de business, unic pe piața românească de e-commerce – cumpărături așa cum le-ar face fiecare dintre noi, alese și livrate cu atenție de către un personal shopper. Suntem încântați de parteneriatul cu Auchan și ne dorim să creștem împreună rețeaua de clienți, oferind o mare diversitate de produse și oferte regăsite și în magazinele fizice, dublată de confortul cumpărăturilor online personalizate. În același timp, acest nou parteneriat consolidează poziția Bringo ca marketplace pe piața din România”, a declarat Cătălin Samara, CEO Bringo Internațional.

„Auchan își propune să fie cât mai aproape de clienții săi, iar online-ul este o axă strategică de referință pentru comerțul nostru, parteneriatul cu Bringo fiind o oportunitate de a ne dezvolta și diversifica serviciile online. Suntem bucuroși de această colaborare și încântați să putem oferi clienților Bringo gamele noastre largi de produse și prețurile avantajoase. Astfel, le oferim o opțiune suplimentară de a-și procura rapid și simplu produsele preferate din magazinele Auchan, aceștia având acces la o gamă variată de articole esențiale, produse românești, preparate proaspete din laboratoarele noastre, precum și la un sortiment variat de alimente pentru un stil de viață sănătos, totul din confortul propriei locuințe”, a declarat Teodor Șerban, Director Eficiență și Proiecte.

Parteneriatul reprezintă obiectivul comun al acelor două companii de a veni în întâmpinarea consumatorilor și a noilor tendințe ale comportamentului de cumpărare. În acest sens, inițiativa se traduce prin: disponibilitatea unui număr tot mai mare de opțiuni privind magazinele de unde clienții își pot efectua cumpărăturile online, în funcție de necesități și proximitate; accesul la mai multe magazine dintr-o singură aplicație; diversitatea produselor și a ofertelor, aceeași ca în magazinele fizice; mai multe opțiuni de livrare în funcție de preferințele clienților.

Disponibilitatea magazinelor Auchan pentru utilizatorii Bringo se adaugă unei liste importante de beneficii pe care platforma le oferă deja, de la personal shopper-ul care oferă asistență personalizată de-a lungul întregului traseu al comenzii, până la oferte de la producători locali, mai multe opțiuni de livrare, și garanția primirii banilor înapoi în cazul în care clienții sunt nemulțumiți de starea produselor din categoria fresh.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.