Începând cu data de 1 decembrie 2013, Auchan a extins pachetul de beneficii acordate angajaților, introducând o Asigurare Medicală Integrală care acoperă serviciile de spitalizare, intervenții chirurgicale, analize, consultații și investigații și o Asigurare de Viață, un pachet special creat pentru ca angajații să fie protejați în caz de îmbolnăvire sau accident.
Cheltuielile cu problemele de sănătate, chiar minore, afectează și dezechilibrează bugetul familiei, afectând puterea de cumpărare și capacitatea de economisire, sau poate duce la amânarea rezolvării unor probleme de sănătate. Auchan România a decis să ofere colaboratorilor săi o Asigurare de Sănătate și de Viață și în acest sens a realizat un parteneriat cu rețeaua privată cu cea mai mare extindere teritorială, Regina Maria și cu Groupama Asigurări, oferind astfel fiecărui angajat cardul de sănătate pe baza căruia acesta poate accesa serviciile acoperite de Asigurarea Medicală Integrală oferită de companie. La acestea se adaugă beneficiile asigurării de viață cu protecție extinsă, 24/24, nu numai în timpul orelor de program.
’’Țin foarte mult la acest proiect care este în perfectă coerență cu proiectul nostru uman și cu valorile companiei și care îmbunătățește viața colaboratorilor noștri. Această asigurare de viață și de sănătate este un plus pentru toate cele 31 de magazine ale noastre, dar și pentru serviciile centrale și ne bucurăm că îl putem oferi colaboratorilor noștri, deoarece sănătatea lor și a familiilor lor este foarte importantă. Acest beneficiu este încă o dovadă de grijă și apreciere pentru fiecare colaborator’’ a declarat Patrick Espasa, Director General Auchan România.
Auchan România, în noua sa dimensiune, ajunge la 31 de magazine deschise și alte două în construcție, o suprafața netă de vânzare de 252.000 m2, peste 10.000 de angajați, 3 platforme logistice, 70 milioane de clienți anual și o cifră de afaceri comună de peste 4,5 miliarde de lei, fără taxe. Compania devine, astfel, unul din primii cinci cei mai mari angajatori privați din România și a doua rețea de comerț, ca suprafață totală de vânzare la nivel național.