Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Auchan inaugureaza joi, 27 februarie, la ora 10:00, al doilea hipermarket din oras, Auchan Iris

Diferența Auchan ajunge astfel la mai mulți locuitori din orașul Cluj-Napoca și din localitățile învecinate

Remodelat complet, Auchan Iris le propune clienților o gamă completă de produse alimentare și nealimentare, toate prețurile mici zi de zi și un confort excelent la cumpărare.

Al treisprezecelea remodelat sub marca şi comerţul Auchan din seria celor 20 de magazine Real și al doilea magazin din oraș își deschide porțile pentru clienți începând de joi, 27 februarie ora 10:00.

Transformarea magazinului Real în Auchan a durat 10 zile și a constat în modificări tehnice şi comerciale, cum ar fi reorganizarea suprafeței de vânzare, extinderea unor universuri comerciale, îmbunătăţirea confortului clienţilor, decorarea, sistemele informatice, formarea echipelor și introducerea comerţului Auchan, de tip discount generalizat, cu game largi şi adaptate de produse, la preţuri permanent mici şi cu servicii utile pentru clienţi.

Pe o suprafaţă netă de vânzare de 7000 mp, noul hipermarket Auchan Iris oferă locuitorilor o gamă de peste 53.000 produse. Specialist alimentar recunoscut, Auchan se diferenţiază prin faptul că pune un accent deosebit pe calitate, prospeţime şi preţuri mici. Auchan Iris a dezvoltat în mod special partea de produse proaspete fabricaţie proprie: brutărie, patiserie, carmangerie şi a acordat o atenţie deosebită raioanelor de legume şi fructe, dar şi pescăriei, graţie filierelor de aprovizionare româneşti şi internaţionale, integrând şi punctele forte recunoscute ale Real în aceste domenii.

În domeniul nealimentar, Auchan Iris a extins raioanele destinate copiilor şi bebeluşilor (jucării, educaţie, îmbrăcăminte), parfumeria şi îngrijirea personală, dar și cele destinate întreținerii casei, pentru a răspunde cât mai bine nevoilor familiilor, dar şi pentru a îmbunătăţi, prin preţurile practicate, puterea de cumpărare a clienților. Aceștia vor descoperi cu plăcere noul concept ELECTRO AUCHAN, cu electrocasnice mici și mari zilnic ieftine.

În plus, pentru a surprinde în fiecare zi clienţii, Auchan Iris le propune multiple acţiuni comerciale inovante și atractive, târguri și evenimente, degustări, oferte sezoniere, care consolidează şi mai mult identitatea şi unicitatea comerţului Auchan.

Frédéric Bellon, Director de Vânzări Auchan România:
“Suntem încântaţi să deschidem porţile celui de al doilea magazin Auchan din Cluj-Napoca, să ajungem astfel mai aproape de locuitorii din nordul orașului și să servim tot mai mulți clienți din întregul județ. Am remodelat complet magazinul pentru a crea un magazin Auchan de ultimă generație, modern, confortabil, luminos, primitor, cu o gamă completă de produse alimentare și nealimentare, calitate și prospețime în fiecare zi, numeroase târguri și acțiuni comerciale inovante și toate prețurile mici în permanență.

Auchan Iris, ca şi celelalte 23 hipermarketuri, dă viaţă misiunii noastre, aceea de a ne servi din ce în ce mai bine locuitorii, creând o legatură puternică între fiecare colaborator şi fiecare client, o legatură bazată pe respect, ascultare şi pasiune."

Accesul la Auchan Cluj Iris, situat în Centrul Comercial Arcade Cluj, este unul simplu şi rapid pentru locuitorii din oraş grație multiplelor mijloace de transport în comun și a liniei de transport gratuit. Pentru cei veniți cu mașina, centrul comercial dispune de o parcare gratuită de 500 de locuri. Mai multe informații despre accesul la magazin se regăsesc pe websiteul companiei www.auchan.ro.

Diferența Auchan, acum și în noul hipermarket Cluj Iris

Toate preţurile mici, în fiecare zi şi multiple soluţii pentru protejarea puterii de cumpărare

Politica de discount generalizat practicată de Auchan, constând în „preţuri mici pentru toate produsele din gamă, permanent”, va permite fiecărui client să realizeze economii importante la fiecare cumpărătură.

În plus, peste 2500 de produse marca proprie Auchan, cu cel mai bun raport calitate – preţ, peste 400 de produse alimentare şi nealimentare vândute vrac, numeroase variante de condiţionare mică şi vânzarea la bucată, reprezintă soluţii zilnice puse la dispoziţia clienţilor, pentru protejarea puterii lor de cumpărare.

O gamă largă de produse alimentare şi o ofertă adaptată de produse nealimentare

Auchan Iris propune o gamă foarte largă şi adaptată nevoilor clienţilor, cu 53.000 de produse alimentare şi nealimentare, de la pâine şi produse de brutărie, carne, peşte, mezeluri, fructe şi legume, produse lactate, băcănie şi alte produse alimentare şi până la produse pentru îngrijire personală şi frumuseţe, produse pentru curăţenia şi întreţinerea casei şi toate produsele nealimentare, consumabile şi accesorii de utilizare curentă.

Zilnic prospețime și calitate

Hipermarketul Auchan Iris are propriile laboratoare de producţie chiar în magazin, pentru produsele de brutărie, patiserie, cofetărie şi carmangerie. La standul special de pescărie clienţii vor găsi o gamă foarte largă de produse proaspete şi de calitate, din România şi din întreaga lume. Zona de legume şi fructe, reunită sub denumirea “Piaţa Auchan” asigură zilnic toate produsele căutate de clujeni, proaspete, de calitate şi ieftine. Oferta de produse româneşti reprezintă o prioritate pentru Auchan.

Personalul specializat, echipamentele performante, sistemul de proceduri şi standardele ridicate asigură un nivel foarte înalt de calitate, prospeţime şi securitate alimentară, totul în beneficiul clienţilor.

Cumpărături rapide şi confort la cumpărare într-un magazin modern

Cu alei largi, cu rafturi bine organizate şi cu 36 de case de marcat, Auchan Iris va permite clienţilor să facă nu doar economie de bani ci şi de timp, respectiv să se bucure de confort ridicat pe tot parcursul cumpărării.

Angajați amabili și profesioniști, pregătiți să ajute clienții

Angajaţii sunt pregătiţi să îşi întâmpine clienţii cu amabilitate şi profesionalism şi cu zâmbetul pe buze.

Bucuresti, 26.02.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.