Peste 300 de cursanți au participat în edițiile de până acum
GPeC, cel mai mare eveniment de eCommerce din Europa Centrală și de Est, anunță organizarea celei de-a șaptea ediții a proiectului Școala de Vară GPeC.
În perioada 23-28 august, 12 mentori vor susține 18 ore de cursuri intensive de comerț electronic și marketing online în fața a 50 de participanți. O parte dintre temele abordate în cadrul evenimentului sunt: optimizarea conversiilor, cursuri practice de usability, campanii AdWords și SEO, informații despre Marketing Online și Social Media, logistică sau Customer Experience.
”Am început Școala de Vară GPeC acum șapte ani din dorința de a ajuta antreprenorii online și pe toți cei care activează în domeniul eCommerce. Piața locală este într-o continuă expansiune, iar nivelul celor ce vor să își deschidă un magazin online sau lucrează deja în domeniu trebuie să fie unul ridicat. De-a lungul edițiilor de până acum, am rafinat cursurile și subiectele pe care le abordăm, păstrând tot timpul o abordare cât mai pragmatică și axată pe exemple concrete. Obiectivul nostru este de a le oferi participanților cunoștințele și uneltele necesare pentru ca aceștia să își poată îmbunătăți activitatea și să vină către clienții lor cu servicii cât mai bune”, menționează Andrei Radu, CEO & Founder GPeC.
Până în prezent, peste 300 de cursanți au participat la cursurile organizate de GPeC pe perioada verii. Programul de mentorat se adresează atât celor pasionați de comerțul online, antreprenorilor ce și-au deschis deja propriul magazin online, cât și furnizorilor de servicii și soluții eCommerce, procesatorilor de plăți, companiilor de curierat și agențiilor specializate.
Mentorii acestei sesiuni de vară sunt: Valentin Radu (Fondator Omniconvent), Horia Neagu (Digital Marketing Consultant), Lucia Ciucă (Managing Director Quantum Data Science), Liviu Taloi (Senior eCommerce Consultant), Anabela Luca (CEO adLemonade), Sergiu Neguț (Business Angel și Associate Dean în cadrul Maastricht School of Management), Roxana Magopeț (Marketing & PR Manager FAN Courier), Dan Vîrtopeanu (Managing Partner BreezeMobile), Marian Hurducaș (Manager & Founder Necktie Agency), Ioana Barbu (Managing Partner Bright Agency), alături de Raluca Radu (Country Manager Answear.ro) și Andrei Radu (Fondator GPeC).
“Pentru mine, Școala de Vară GPeC a fost o surpriză foarte plăcută: sesiunile de training sunt concentrate și urmate de activități practice, ce îi transformă pe oameni din simpli participanți într-o adevărată echipă! Cât despre oameni, atât cursanții, cât și trainerii sunt acolo pentru că vor să cunoască, sunt curioși, entuziaști și motivați. Iar acest lucru contează enorm când vrei să creezi un mediu potrivit pentru învățare”, spune Lucia Ciucă, Managing Director Quantum Data Science, aflată pentru a doua oară în calitate de trainer la Școala de Vară de E-Commerce GPeC.
Cei ce își doresc să participe în cadrul Școlii de Vară GPeC se pot înscrie până la data de 1 august 2017 pe site-ul www.gpec.ro/scoala-de-vara-de-e-commerce-gpec/, beneficiind de prețuri promoționale Early-Bird. Evenimentul se organizează la Family Hotel Arnica din Bran, județul Brașov în perioada 23-28 august.
GPeC 2017, ediția de 12 ani, este un eveniment Powered by FAN Courier
Susținut de: Banca Transilvania, Bright Agency, Creadiv, CRITEO, DPD România, DWF – Digital Workforce, Frisbo, GLAMI, Mastercard, Mediapost Hit Mail, New Black, NewsMAN, PayU, QeOPS, RTB House, TargetWeb
Partener al Competiției Magazinelor Online GPeC: Carrefour România
Brought to you by: Orange
Recommended Payment Processor Partner: mobilPay
Official Radio: Kiss FM
Apa Oficială GPeC: Aqua Carpatica
Limousine Service: CityLimo
Parteneri media principali: Wall-Street & ecomTEAM
Mândri să fim susținuți de:
Bloggeri oficiali: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auraș Mihai Geambașu, Carmen Albișteanu, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Cristina Chipurici, Elena Cîrîc, Fulvia Meirosu, George Hari Popescu, Ionuț Bunescu, Lavinia Biberi, Marius Ovidiu Călugăru, Mădălin Blidaru, Olivian Breda, Sabina Cornovac
Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, Business Days, Business Woman, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, ECOMJOBS, HowToWeb, HRB Trends, IAB Romania, IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews, Romania Pozitiva, Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, Startups.ro, TechCafe, TechHub, Ziua de Constanta