Cea de a 10-a ediție a Școlii de Vară de E-Commerce & Digital Marketing GPeC se va desfășura exclusiv online, în perioada 26-30 august și aduce participanților 4 zile de cursuri intensive și exerciții practice axate pe cele mai importante subiecte pentru a avea un magazin online de succes. Costul participării este de doar 299 EUR + TVA/persoană prin Oferta Early Bird valabilă până pe 31 iulie, doritorii beneficiind de 50 EUR discount dacă se înscriu până la această dată.
Cursuri axate pe cele mai importante subiecte pentru succesul unui magazin online
Școala de Vară GPeC aduce 4 zile de cursuri intensive x 6 ore de curs în fiecare zi = nu mai puțin de 24 de ore de conținut practic de E-Commerce și Marketing Online pe subiecte de maxim interes care să ajute antreprenorii să pornească un magazin online sau să îl optimizeze pe cel existent pentru a vinde mai mult.
Principalele subiecte dezbătute în cadrul cursurilor sunt:
- Alegerea platformei de e-commerce potrivite
- Situația pieței de e-commerce și oportunitățile apărute în contextul actual
- User Experience & Optimizarea Ratei de Conversie: optimizarea magazinului online pentru a asigura o navigare facilă și o experiență plăcută utilizatorilor & tehnici de creștere a vânzărilor
- Tips & Tricks de Marketing Online implementabile pe website pentru creșterea vânzărilor
- Optimizarea campaniilor de Facebook Ads
- Vânzarea prin Marketplace
- Tehnici de Growth Hacking și KPI importanți în e-commerce
- Strategia de business și de creștere a afacerii
- Campaniile de Google Display și YouTube Ads
- Automatizarea campaniilor de marketing cu rezultate vizibile
- Tehnici de SEO (optimizarea magazinului pentru motoarele de căutare)
- Măsurarea rezultatelor campaniilor și ai principalilor indicatori în Google Analytics
- Google Search și Google Shopping Ads
- Principalele aspecte juridice de care trebuie să țină cont magazinele online
- E-Fulfillment și servicii de curierat
- Content și Social Media
Toate cursurile sunt însoțite de exemple concrete sau exerciții practice, iar toate noțiunile și terminologiile importante sunt explicate pe înțelesul tuturor de unii dintre cei mai buni traineri din România – specialiști cu o vastă experiență în domeniu. Astfel, cursurile Școlii de Vară GPeC Online se adresează segmentelor Beginner și Intermmediate.
14 traineri confirmați la Școala de Vară GPeC Online
Potrivit organizatorilor, primii 14 traineri au fost deja anunțați, urmând ca lista speakerilor să fie actualizată cu alte nume sonore.
“Ne bucurăm să îi avem ca traineri pe unii dintre cei mai buni specialiști din piața românească de E-Commerce și Marketing Online, experți practicieni cu mulți ani de experiență în domeniu care abia așteaptă să împărtășească noțiunile practice acumulate în cadrul cursurilor Școlii de Vară GPeC”, spune Andrei Radu, CEO & Founder GPeC:
- Florin Filote (Director eMAG Marketplace)
- Sergiu Neguț (Co-Founder, EVP – Fintech OS & Business Angel)
- Cornel Morcov (Director Vânzări FAN Courier)
- Valentin Radu (Founder Omniconvert)
- Raluca Radu (Country Manager ANSWEAR & Founder MTH Digital)
- Rareș Bănescu (Founder Retargeting.biz)
- Mihai Vînătoru (Co-Founder DWF)
- Marian Hurducaș (Founder Necktie Agency)
- Anabela Luca (Founder adLemonade)
- Eugen Potlog (Founder UX Studio)
- Cătălin Macovei (Co-Founder MOLOSO)
- Horia Neagu (Founder Napoleon Digital)
- Bogdan Manolea (Co-Founder TRUSTED.ro)
- Andrei Radu (CEO & Founder GPeC)
Școala de Vară GPeC Online: mixul perfect între cursuri practice, networking și comunitate
Pe lângă informațiile transmise în cele 4 zile de cursuri intensive, organizatorii au planificat și sesiuni de Ice-Breaking, socializare, discuții libere, studii de caz, Q&A cu trainerii zilei, precum și activități de team-building online.
“În cei 9 ani de până acum, Școala de Vară GPeC a fost unul dintre cele mai apreciate evenimente GPeC prin prisma conținutului practic transmis în cadrul cursurilor, dar și pentru atmosfera de familie pe care am adus-o prin încurajarea interacțiunii dintre participanți, traineri, organizatori și activitățile de socializare și de distracție menite să ne unească în cea mai frumoasă comunitate din online-ul românesc. Chiar și online, păstrăm aceeași structură și anul acesta, la cea de a 10-a ediție a Școlii de Vară GPeC și am pregătit participanților seri speciale, din confortul fotoliului de acasă.”, spune Andrei Radu.
Înscrieri cu 50 EUR discount până pe 31 iulie
Înscrierile la Școala de Vară GPeC Online sunt în desfășurare, iar până pe 31 iulie 2020, ora 23:59, este valabilă Oferta Early Bird care aduce un discount de 50 EUR din taxa de participare. Astfel, prețul unui bilet este de doar 299 EUR + TVA / persoană, urmând ca de la 1 august prețul să crească la 349 euro.
Detalii și înscrierile la Școala de Vară GPeC Online se pot accesa pe website-ul GPeC: https://www.gpec.ro/scoala-de-vara-de-e-commerce-marketing-online-gpec/
GPeC 2020 este un eveniment powered by FAN Courier
Gold Partner: VTEX
Brought to you by: Orange
Silver Partner: Retargeting
Eveniment susținut de: DWF, eMAG, Frisbo, NETOPIA Payments, Plăți Online, Poșta Panduri, Twispay
Radioul Oficial: Kiss FM