– PayPal, Magento și SEOmoz vin în premieră în România –
2Parale organizează pe 8-9 februarie, la Timișoara, cea de-a doua ediție a ecomTIM, cel mai important eveniment regional din România dedicat industriei e-commerce și marketingului online.
Găzduită de Hotel Timișoara, ediția ecomTIM 2.0.12 se axează pe inovație, eficiență și profit și aduce în premieră în România lideri la nivel mondial în industria e-commerce.
Przemek Pluta, Regional Manager pe Europa Centrală și de Est al PayPal, unul dintre cele mai importante servicii de plăți online din lume, și Michel Goossens, General Manager pe Europa al platformei de comerț electronic Magento vin la Timișoara cu soluții pentru business-urile participanților ecomTIM. Cunoscută în industrie ca SEOmom, Gillian Muessig, președinte fondator al SEOmoz și Sean Sigleton, Group Managing Partner și co-fondator al agenției londoneze Skive completează portofoliul invitaților internaționali, prima prin intermediul Skype.
Participanții ecomTIM vor avea ocazia de a învața mai multe despre marketing și dezvoltarea unui business online și de la o serie de specialiști de top din România. Google România vine la ecomTIM cu o întreagă echipă pregătită cu recomandări pentru cei prezenți: Dan Bulucea, Country Manager, Bogdana Butnar, Industry Manager și Norbert Simionescu, Account Strategist.
Grupului speakerilor care vin în februarie la Timișoara i se alătură Cristian Manafu, Owner&Consultant The Connector, Costin Radu, Managing Partner The Geeks, Mihai Seceleanu, CEO Internetcorp și fondator Kuponiada, Călin Fusu, CEO Neogen, Stephen Jones, co-fondator Adulmec.ro și Matei Pavel, cel care a pus bazele agregatorului CautăReduceri.ro.
Cea de-a doua ediție ecomTIM va asigura accesul la cele mai noi tendințe și inovații din e-commerce și marketing online, acoperind subiecte fierbinți pentru orice business online interesat să vândă mai mult în 2012: de la shopping-ul în era social media și a reducerilor colective la SEO, AdWords si surse de finanțare. Un beneficiu major îl vor reprezenta studiile de caz, sfaturile practice și soluțiile imediat aplicabile care vor permite fiecărui participant să își maximizeze vânzările.
”La această ediție a ecomTIM participanții vor avea ocazia de a interacționa cu oameni-cheie din marketingul online și industria e-commerce, de a discuta relaxat cu potențiali parteneri de afaceri din toată țara și de a identifica astfel noi oportunități de business. Ne-am bucura să profite de această șansă”, a declarat Dorin Boerescu, CEO 2Parale.
ecomTIM 2.0.12 vine cu un concept complex, cele două zile de eveniment îmbinând conferințe, workshop-uri și o expoziție destinată celor interesați să își promoveze business-ul și să atragă noi parteneri de afaceri. Fiecare participant va avea posibilitatea de a selecta workshop-urile interesante și utile afacerii sale.
Evenimentul debutează cu o serie de conferințe care combină dezbateri precum Migrarea unui business offline în online cu sesiuni Keynote Speaker. A doua zi este dedicată workshop-urilor axate pe soluții pentru AdWords, SEO, Usability, marketing afiliat și plăți online. Programul complet al conferinței este disponibil pe site-ul evenimentului ecomtim.ro.
Până pe 15 decembrie, primele persoane care se vor înscrie vor beneficia de un discount substanțial, de 30%. Pentru înscrieri și informații suplimentare, accesați pagina dedicată sau o puteți contacta pe Genoveva Stanițchi, Events Manager, la genoveva.stanitchi@2parale.ro.
În derularea acestui proiect, ecomTIM se bucură de sprijinul Reea, agenția care a dezvoltat site-ul evenimentului.
Parteneri media ai evenimentului: IAB Romania, Trafic.ro, Avocatnet, Wall-street.ro, 9am, Realitatea.net, Money.ro, Standard.ro, Money Express, InformMedia, Capitalul.ro, Ziare.com, Hit, Business24, Smark și Retail-FMCG.ro.
Mai multe informații despre eveniment, program și vorbitori sunt disponibile pe ecomtim.ro.