Ajunsă la cea de-a șaptea ediție, competiția SuperBlog aduce la start bloggeri dornici să-și afirme creativitatea în probe dintre cele mai diverse, propuse și jurizate de către sponsori. De duminică, 1 septembrie, când s-a dat startul înscrierilor, și-au anunțat public participarea circa 60 de bloguri, iar înscrierile continuă până la sfârșitul lunii.
Lansată în 2008, competiția a devenit o tradiție în blogosfera din România, fiind deschisă tuturor bloggerilor, indiferent de vechime, tematică sau trafic. În cele 6 ediții SuperBlog anterioare (2008-Spring 2013), s-au înregistrat, în total, peste 1000 de participanți și s-au scris peste 14.000 de articole.
Toamna aceasta, confruntarea blogosferică stă sub semnul super-puterilor. Pornind de la premisa că fiecare blog poate ascunde talente ce merită descoperite și promovate, SuperBlog îi provoacă pe bloggeri să-și demonstreze atuurile care îi recomandă drept comunicatori online. Creativitatea, umorul, iscusința de a mânui condeiul virtual și, desigur, corectitudinea gramaticală și ortografică sunt ingrediente apreciate de cititori și marketeri deopotrivă. În cadrul competiției, bloggerii au prilejul de a-și face cunoscute abilitățile literare și de a se face remarcați de către marketerii care le jurizează articolele, iar aceștia pot descoperi, la rândul lor, noi percepții despre ofertele pe care le promovează și chiar potențiali colaboratori.
Astfel, pe durata competiției (1 octombrie – 1 decembrie 2013), participanții vor putea participa, opțional, la probele SuperBlog, scriind pe blogurile proprii articole pe temele care îi inspiră. Tematica variază semnificativ, de la domeniul auto sau IT până la cărți, parfumuri, produse alimentare, cadouri și bijuterii, servicii turistice, produse de papetărie și birotică etc. Apoi, reprezentanții de marketing și PR ai companiilor-partenere jurizează articolele participanților. La final, bloggerii cu cele mai mari punctaje sunt premiați, în funcție de locul ocupat în clasament, cu premii în bani pentru primii 10 clasați (1000 euro cash pentru locul I) și respectiv în produse pentru următorii 40 de finaliști. Valoarea totală a premiilor depășește 20.000 lei (RON). Mai multe informații, regulamentul de participare și formularul de înscriere sunt disponibile pe site-ul www.super-blog.eu, unde se vor și lansa probele competiției începând din 1 octombrie a.c.
Competiția este susținută de companiile Toyota, Farmec, MarketOnline.ro, LuxuryGifts.ro, COTY, Delaco, AQUA Carpatica, MediaDOT.ro, Editura Nemira, Reeija.ro, StampileOnline.ro, Vila Alpin*** Straja.
„Toyota susține creativitatea și competiția, iar participarea noastră la competiția SuperBlog este deja o tradiție. Din 2009, în fiecare toamnă așteptăm cu nerăbdare să citim noi abordări și noi perspective pe temele Toyota, iar imaginația și talentul superbloggerilor ne surprind plăcut de fiecare dată. Participanților la ediția aceasta le dorim să demareze în forță, să parcurgă cu ușurință și inspirație traseul superblogosferic și să se bucure din plin de această experiență.” – Ana Maria Toma, Local Marketing Coordinator Toyota România
„Ne-a surprins foarte plăcut creativitatea celor care au răspuns provocării din ediția anterioară și vom continua să susținem competiția SuperBlog, pentru că suntem nerăbdători să descoperim noi povești cu Farmec. Aceasta este o ocazie excelentă pentru noi să ne cunoaștem consumatorii și să aflăm ce le place şi ce aşteptări au de la noi”, a declarat Ioana Borza, Marketing Manager Farmec.
„Toamna se numără.. superbloggerii 🙂 Așteptăm cu nerăbdare să îi cunoaștem pe noii participanți la ediția SuperBlog 2013 și să citim articole cât mai diverse. LuxuryGifts.ro pregătește cadouri și surprize pentru cei harnici și, bineînțeles, probe inedite care sperăm să-i inspire. De asemenea, vă invităm să cunoașteți noile colecții de bijuterii și cadouri de pe LuxuryGifts.ro!” – Georgiana Ciocîrlan, CEO LuxuryGifts.ro
“Pentru Editura Nemira, o nouă ediţie SuperBlog înseamnă o reîntâlnire cu vechi prieteni. În toamna aceasta suntem deja la cea de-a treia participare şi ne bucurăm să revedem acelaşi entuziasm molipsitor şi curiozitate din partea participanţilor bloggeri. Probele se anunţă a fi de-a dreptul provocatoare, iar noi suntem pregătiţi să vă surprindem şi să inspirăm cât mai multe articole de succes. Mult noroc participanţilor şi să «ne citim» cât de curând.” – Maria Galan, PR & Marketing Manager Editura Nemira
“SuperBlog este un concurs pe care îl apreciem şi pe care l-am urmărit cu interes până acum. Am decis să ne alăturăm ediţiei de toamnă a SuperBlog 2013 şi abia aşteptăm să vedem articolele care vor fi scrise de bloggerii înscrişi în competiţie, în general, şi la proba propusă de site-ul ŞtampileOnline.ro, în particular, o probă care, sperăm noi, îi va inspira”, a declarat Florin Pantelimon, Director General Rubin 2000, companie care deţine site-ul ŞtampileOnline.ro. „Noi îi invităm pe toţi cei care au un blog şi cărora le place să scrie să participe la această competiţie, le dorim tuturor spor la scris şi multă inspiraţie!”
Parteneri media: TVR2, RadioLynx.ro, revistele Connect și PHOTO Magazine, PRwave.ro, 121.ro – comunitatea femeilor senzationale, Mujer.ro, toateBlogurile, ZeList, Nebuloasa.info, Irina.Bartolomeu.ro, October-Photos.ro, LexaVerzes.ro, romaniistiuromaneste.wordpress.com, precum și primii clasați în edițiile anterioare SuperBlog (2008 – Spring 2013): ArenaIT.net, MoneyWatch.ro, Tehnocultura.ro, Robintel.ro, mnealui.info, Irealia.eu. Organizator: SwissPlan.biz
{mosloadposition user9}