Luni, 23 februarie 2009, a avut loc seminarul de deschidere al celei de-a doua editii a Scolii de creatie ADC*RO. Acesta s-a desfasurat la sediul Uniunii Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR), partenerul principal al Art Directors Club Romania (ADC*RO) in acest proiect.
Intalnirea s-a desfasurat sub forma unei mese rotunde, reunind tutorii Scolii, studentii admisi si reprezentanti mass-media.
Tutorii le-au vorbit studentilor despre ce le-au pregatit pentru aceasta editie a Scolii si despre asteptarile lor de la acest proiect.
"Anul asta ne propunem sa fim mult mai duri la evaluare: am inceput deja facand mult mai putine concesii la numarul de participanti. Criza ne obliga pe toti sa fim mai exigenti si cred ca toata lumea are un interes ca investitia in scoala sa aduca rezultate spectaculoase: atat studentii, cat si tutorii", spune Adrian Botan, Deputy Managing Director, CEE Creative Director McCann Erickson si profesor la Scoala ADC.
Cursurile se vor desfasura pe o perioada de 12 saptamani si vor consta in doua intalniri saptamanale: in fiecare luni vor avea loc seminariile, iar joia sesiunile de lucru in agentiile la care au fost repartizati studentii.
Seminariile vor fi gazduite de UAPR si temele abordate de tutorii vor viza mediile clasice de publicitate: Strategie si concept, Print, Outdoor, TV, Radio, Online, Campanie etc.
Tutoratele se vor desfasura in agentiile de publicitate implicate in proiect, fiecare student avand ocazia sa lucreze sub indrumarea a cate doua echipe de creatie diferite.
Studentii vor primi sase briefuri care se vor concretiza la final intr-un portofoliu, in urma caruia va fi alcatuit un clasament al absolventilor Scolii.
{mosloadposition user10}