Intre 8 si 10 mai va avea loc a doua editie Adbowling Cup, eveniment Fara Cravata destinat agentiilor de publicitate. Evenimentul va reuni pentru a doua oara agentiile care cred in forta echipei si in sportivitate!
Fara Cravata va reuni in IDM Club intre 8 si 10 mai agentiile de publicitate intr-o confruntare informala pe pistele de bowling. Primele 3 echipe clasate in aceasta editie se vor califica in cursa pentru marele trofeu Fara Cravata, echipa Anului 2007. Pana la acest moment concurentii Fara Cravata pe care ii vor intalni in marea finala sunt Zapp, Asesoft Distribution si Microsoft, castigatorii IT&C Bowling Cup 2007 ed. aIIa.
In 2006 la ADbowling Cup au participat “din mandrie pentru agentie” Friends Advertising, Propaganda, Notorious Advertising, United Communication, Sister&CO, Ad Venture, Speed Promotion, Imager, JWT Scala, GMP, Art Sudio NC, Leo Burnett, Badcat_. Castigatorii editiei trecute au fost Notorious Advertising (Buturuga Galbena), Friends Advertising (Harvesters) si AdVenture (The Warriors of Light). Editia din 2007 asteapta si alte alte nume importante ale publicitatii romanesti care vor sa faca o demonstratie de vitalitate si spirit de echipa!
Partenerii media care incurajeaza un advertising dinamic sunt Cotidianul, Radio Guerrilla, Comunicatedepresa.ro, Cariere, IQads, Webvertise si Canon.
Cotidianul. sprijina mesajul Fara Cravata recompensand echipa cistigatoare cu abonamente si seturi complete de carti din Colectia Cotidianul. iar LaserMaxx ofera primelor 3 clasate vouchere de laser tag in valoare de 3210 RON.
ADbowling Cup este un eveniment Fara Cravata – divizie a Palette Advertising – si va fi urmat de Lawyers Bowling Cup, Auto Bowling Cup, Farma Bowling Cup, Finance Bowling Cup si HR Bowling Cup, toate aflate la a doua editie. Toate aceste domenii vor trimite primele 3 echipe clasate in competitia finala pentru castigarea marelui trofeului Fara Cravata, Echipa Anului 2007. Pentru detalii accesati site-ul oficial al evenimentelor, www.faracravata.ro.
{mosloadposition user10}