Mihaela Tănase din Bucureşti (locul 1), Medana Olimpia din Cluj (locul II) şi Mioara Mateescu din Bucureşti (locul III) sunt cele mai frumoase mămici dintre cele care urmăresc emisiunea lui Cătălin Măruţă. Câştigătoarele concursului au fost stabilite la finalul ediţiei de vineri, 30 martie, ocazie cu care s-au mai acordat diplome şi pentru: cea mai sexy mămică, cea mai iubitoare mămică, cea mai populară mămică, cea mai responsabil mămică, cel mai năstruşnic copil, cel mai cuminte copil, cel mai haios copil, cea mai vorbăreaţă mămică, cea mai spontană mămică, cea mai bună voce, cea mai bună poveste. Clasamentul a fost stabilit exclusiv de telespectatori, prin voturile exprimate zilnic, prin SMS sau pe forumul emisiunii deschis special pentru acest inedit concurs de miss.
Aşa cum a fost anunţat, în săptămâna 26 – 30 martie 2007, emisiunea Tonomatul DP2 a organizat un concurs de miss pentru telespectatoarele mămici cu copii mici. Pe adresa de email a emisiunii s-au primit peste 2.000 de poze ale telespectatoarelor şi ale copiilor lor, din care s-a realizat o selecţie a celor mai frumoase 20 de tinere mămici, câte 5 pentru fiecare ediţie din săptămână. De luni până joi, ele au fost prezente în emisiune împreună cu copiii lor şi au susţinut diverse probe, la sfârşitul fiecărei ediţii voturile telespectatorilor stabilind concurentele calificate pentru faza finală.
Pe parcursul întregii săptămâni, Garsoniera lui Măruţă a devenit un imens spaţiu de joacă pentru prichindei, care nu s-au sinchisit de prezenţa adulţilor, chiar dacă aceştia au fost vedete renumite precum: Nico, Nicola, Delia, Matteo, Cătălin Crişan, Maria Dragomiroiu, Voltaj, Radu Ille. Dacă le-a fost foame, au fost hrăniţi în direct (din biberon sau direct de la sân), le-au fost schimbate scutecele, au râs, au plâns, au demontat decoruri sau, spre marea bucurie a lui Măruţă, au tras un pui de somn. O mare parte din distracţia celor mici a putut fi urmărită în direct de telespectatori, care nu au ştiut totuşi că, timp de o săptămână, echipa Tonomatului a lucrat sub un adevărat asediu. Atât studioul 4, cât şi regia de emisie au fost asaltate de mămici, bunici, tătici, cu toţii veniţi să asiste la concursul în direct.
Ca probe, în etapa de calificări, mămicile au interpretat cântece de leagăn, au spus câte o „poveste de adormit copiii", au recunoscut câte o mămică celebră şi au răspuns la diverse întrebări fulger (de genul: „la câte luni se schimbă biberonul, ce temperatură trebuie să aibă laptele” etc). În finala de vineri, probele s-au schimbat iar mămicile s-au luat la întrecere care coase mai repede trei nasturi, care cântă mai frumos un cântec la alegere, care spune bancul cel mai bun şi care ştie răspunsul la diverse ghicitori. În plus, ele au răspuns la întrebarea „ce aţi schimba în lume, ca să îi fie bine copilului?"
Succesul concursului „Miss Mămica” a fost dovedit de audienţele înregistrate de cele 5 ediţii ale emisiunii Tonomatul DP 2 dedicate competiţiei. Astfel că, dacă luni, 26 martie şi miercuri, 28 martie, Măruţă a fost lider de piaţă „doar” la nivel naţional, marţi, 27 martie, joi, 30 martie şi vineri, 31 martie, emisiunea a înregistrat cele mai mari audienţe medii pe intervalul de difuzare pe toate targeturile: naţional, urban şi comercial.
Potrivit datelor de audienţă furnizate de TNS-AGB Internaţional, cel mai mare număr de telespectatori ai emisiunii Tonomatul DP 2 de săptămâna trecută a fost înregistrat la finala de vineri, 31 martie la ora 10.59 când, la nivel naţional, concursul mămicilor era urmărit de peste 300.000 de persoane, reprezentând un rating de 1,6% şi o cotă de piaţă de aproape 20%.
{mosloadposition user10}