La sfârşitul săptămânii trecute, Pastel Group a organizat pentru cel mai nou client al său, Athénée Palace Hilton, un eveniment prin care acesta a anunţat câştigarea competiţiei „Win a bike”. Competiţia face parte din programul de protejare a mediului înconjurător, “Hilton Sustainability Challenge”. Hotelul din Bucureşti a devansat prin activitatea sa ecologică din 2009 toate celelalte hoteluri Hilton din Europa Centrală, de Est şi din Turcia. În urma acestui succes, angajaţii Hilton Bucureşti au primit ca premiu câte o bicicletă fiecare.
Într-o dimineaţă de sâmbătă, reprezentanţii hotelului şi Cabral, în calitate de susţinător al acţiunilor de acest gen, au prezentat invitaţilor şi presei programul de economisire a energiei şi a apei. Apoi, toată lumea a ieşit în faţa hotelului, unde membrii echipei Hilton, de la bucătar la General Manager, şi-au luat bicicleta în primire şi au făcut un tur al pieţei din faţa Ateneului.
Acest eveniment a marcat începutul colaborării dintre Pastel Group şi Athénée Palace Hilton. Agenţia a oferit hotelului servicii de comunicare, PR şi organizare de evenimente.
„Evenimentul Sustainability Challenge este primul proiect de PR serios la care am lucrat împreună şi, sper eu, primul dintr-un şir cât mai lung. Ajutorul lor a fost preţios şi foarte binevenit, iar abordarea vizionară şi totuşi realistă este ceea ce face diferenţa în Pastel", subliniază Manuela Mereş, PR Manager Athénée Palace Hilton.
{mosloadposition user10}