Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

ATELIER SAPTE stie de ce iubim femeile

In cadrul evenimentului Marketing for Women, organizat de SMARK KnowHow

SMARK Know How organizeaza in zilele de 4 si 5 iulie, la Hotel Ramada Majestic, prima editie a conferintei Marketing for Women, un eveniment dedicat profesionistilor din industria de comunicare. Tema conferintei este una actuala si are ca insight faptul ca femeile sunt implicate la nivel local si global in majoritatea deciziilor de cumparare, chiar si atunci cand produsele sau serviciile au ca utilizatori finali barbatii.

Pe parcursul celor doua zile, peste 20 de speakeri romani si internationali vor dezbate teme relevante pentru cei interesati de cunoasterea consumatorului feminin.

ATELIER SAPTE participa la evenimentul Marketing for Women in ziua de 5 iulie si, prin prisma rationalului ce a stat la baza campaniei de relansare a produselor Nufar si Triumf, aduce in discutie stereotipurile actuale pe care le regasim in comunicarea produselor ce se adreseaza exclusiv femeilor.

ATELIER SAPTE a semnat la inceputul acestui an campania „Nufar si Triumf, Impreuna facem casa luna”, ce le are ca protagoniste pe actritele Maria Buza si Alexandra Velniciuc. „In spotul TV am incercat sa punctam mai multe clisee existente in publicitatea romaneasca – de la promisiunile nerealiste ale brandurilor in incercarea de a se face remarcate pana la eternele sfaturi pe care le primim zilnic de la „specialistii” care incearca sa ne convinga ca stiu mai bine de ce avem nevoie. Noi, femeile, si noi, consumatorii.” afirma Andreea Dobranici, Senior Art Director ATELIER SAPTE.

„Nufar si Triumf reprezinta simbolul curateniei si eficientei. Ele sunt branduri iconice si timp de peste 40 de ani sunt alaturi de femeile din Romania. Multe produse din portofoliul celor doua branduri sunt lideri incontestabili pe segmentele de piata pe care activeaza. In acest context, campania de comunicare a readus in atentia femeilor doua branduri 100% romanesti, cu produse foarte eficiente, la un pret corect.” mentioneaza Ioana Borza, Marketing Manager Farmec.

Pentru mai multe detalii despre eveniment, accesati: //knowhow.smark.ro/marketing-for-women-2013.

Bucuresti, 26.06.2013
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.