(CNSC 2013)
PRIME Romania organizeaza a 10-a editie a Congresului National al Studentilor la Comunicare, cu tema „Brand Experience”, ce va avea loc in perioada 18-20 aprilie 2013 la Biblioteca Nationala a Romaniei.
ATELIER SAPTE participa in ziua de 18 aprilie la a doua conferinta CNSC 2013, „Introducere in Brand Experience”, si, prin intermediul lui Anton Gherca – Senior Strategic Planner ATELIER SAPTE, aduce in discutie tehnicile si strategiile prin care sunt create experientele de brand in outdoor, dar si avantajele si dezavantajele acestui mediu.
Anton Gherca are o experienta in advertising de peste 8 ani de zile, traseul sau profesional avand la baza specializari in client service, strategie de brand si creatie: account executive (H2o Sport Events), Brand Manager (Nestle) si copywriter (Graffiti BBDO). In cadrul ATELIER SAPTE, Anton conduce departamentul de strategie a agentiei si s-a ocupat in 2012 de strategia de repozitionare a unor branduri romanesti cu traditie (Nufar si Triumf, Farmec Natural).