ASUS sărbătorește vânzarea a 500 de milioane de plăci de bază de la înființarea companiei în anul 1989. Atingerea acestei cifre importante este marcată printr-o competiție globală, ce le oferă fanilor și celor care urmăresc activitatea companiei, șansa de a afla mai multe despre un sfert de secol de istorie ASUS și de a câștiga premii deosebite, incluzând un PC Z97 personalizat într-un stil unic ASUS TUF.
"Vreau să mulțumesc tuturor clienților noștri pentru sprijinul lor de-a lungul ultimilor 25 de ani. Împărțim aceeași pasiune comună pentru tehnologie și impulsul ce ne permite să continuăm călătoria în căutarea incredibilului. Ne-am angajat să aducem mai multă inovație pe piață și ne propunem să oferim o viață digitală perfectă și plină de bucurie pentru toată lumea.", a declarat Președintele ASUS, Jonney Shih.
Premii globale pentru sărbătorirea a 500 de milioane de plăci de bază vândute
Drumul ASUS este marcat de premiere mondiale, extindere și succes de durată, toate construite pe inovație perenă, design centrat pe utilizator și pasiunea companiei de a oferi întotdeauna cea mai bună performanță și fiabilitate. Pentru a celebra un sfert de secol de efort și de realizări, fanii ASUS din toată lumea sunt invitați să câștige premii atractive participând la competiția "500 MILLION MOTHERBOARDS SOLD".
Până pe data de 12 februarie 2015, vizitatorii website-ului campaniei – www.asus.com/Microsite/mb/ASUSMB1st – sunt încurajați să participe la cele 2 misiuni: să ducă mesajul mai departe pe Facebook și să răspundă unor întrebări ce privesc istoria ASUS.
Premiul cel mare este un PC unic bazat pe placa Sabertooth Mark S în ediție limitată, montată într-o carcasă personalizată ASUS TUF. Lista premiilor săptămânale include routere RT-AC87U dual-band AC2400, proiectoare S1 Mobile LED și ultra-compactul VivoPC VM40B.
25 de ani de inovare, design, performanță și fiabilitate
Website-ul dedicat ‘500 MILLION MOTHERBOARDS SOLD’ prezintă în detaliu povestea ASUS, explorând punctele cheie din ultimii 25 de ani. Întotdeauna ASUS a menținut calitatea și angajamentele la cele mai înalte standarde, atât pentru parteneri cât și pentru utilizatorii finali.
"De la produsele high end la cele entry level, clienții pot fi siguri că plăcile de bază ASUS vor continua să fie produse extraordinare cu performanțe de top, inovații exclusive și calități dovedite." , a declarat Joe Hsieh, Vicepreședinte ASUS Corporate și Manager General al diviziei Plăci de Bază și Sisteme Desktop.
Website-ul competiției ‘500 MILLION MOTHERBOARDS SOLD’ este accesibil în prezent, iar înscrierile vor fi acceptate până la data de 12 februarie 2015.
{mosloadposition user9}