la nivel european realizata de Universitatea de Stiinte Aplicate Quadriga –
Universitatea de Ştiinte Aplicate Quadriga în colaborare cu Reţeaua Internaţională de Comunicare ECCO, una dintre cele mai mari reţele independente de PR şi marketing din lume şi Advice Partners, reprezentantul său german, dau astăzi startul primei cercetări care îşi propune să analizeze comportamentul consumatorului de Social Media în cadrul companiilor din Europa.
Reprezentanţi ai peste 40.000 de companii europene sunt invitaţi să participe la cercetarea “Asumând riscuri, căutând oportunităţi: Companiile Europene şi Social Media” care va fi efectuată în următoarele săptămâni. Cercetarea va analiza potenţialul, infrastructura, competenţa, gradul de cunoaştere, atitudinea faţă de Social Media şi utilizarea lor în cadrul companiilor europene.
Sunt valorificate în mod activ oportunităţile oferite de Web 2.0, de către companiile din Europa? Sau acestea încearcă doar să ţină pasul cu dinamica internetului? Cunoaşteţi modul în care companiile din Europa interacţionează cu Social media? Universitatea Quadriga dezbate toate aceste subiecte şi nu numai în cadrul cercetării.
Rezultatele studiului vor fi făcute publice în februarie 2012.
Universitatea de Ştiinte Aplicate Quadriga
Universitatea de Ştiinte Aplicate Quadriga – Berlin educă manageri în comunicare, public affairs, business şi politică. Prin structura cursurilor, Universitatea Quadriga oferă o educaţie ce îndeplineşte cerinţele necesare dezvoltării unei cariere în domeniile menţionate. Pentru mai multe informaţii accesaţi: //en.quadriga.eu/quadriga/.