Campania de teasing realizată de cei zece bloggeri implicaţi în competiţie a atins o audienţă de peste 75.000 utilizatori unici, care au generat 250.000 de afişări/impresii, conform Zelist.
Astăzi s-a dat startul celei de-a doua ediţii Siemens Race, competiţie în cadrul căreia cinci echipe de bloggeri vor străbate România pentru descoperirea soluţiilor de dezvoltare urbană sustenabilă. Proiectul se va desfăşura în perioada 10-16 mai şi presupune parcurgerea unei distanţe de peste 1500 de km.
Timp de 7 zile, bloggerii vor intra în contact cu tehnologiile compatibile cu mediul înconjurător din 13 oraşe din ţară, descoperind alături de fanii lor din mediul online importanţa adoptării acestora în vederea construirii unui viitor sustenabil. Probele din cadrul întrecerii vor viza domenii precum infrastructura pentru oraşe, energie, sănătate sau industrie şi vor putea fi rezolvate de bloggeri doar cu ajutorul fanilor din mediul online.
„Lansarea celei de-a doua ediţii Siemens Race a fost primită bine de către utilizatorii din mediul online. În perioada de teasing a campaniei, am reuşit să atragem o audienţă online de 75.000 de persoane, conform Zelist. La această cifră se adaugă şi audienţa conturilor de Facebook ale bloggerilor aflaţi în campanie. Avem încredere că prin utilizarea instrumentelor de social media vom reuşi să creştem interesul publicului faţă de tehnologiile de dezvoltare sustenabilă din România”, declară Dan Sântimbreanu, Head of Corporate Communications, Siemens România.
Conform datelor primite de la Zelist, peste 80% din audienţa precampaniei este formată din publicul masculin, competiţia fiind urmărită mai ales în Bucureşti, dar şi în principalele oraşe din Moldova şi Transilvania.
Cele cinci echipe de bloggeri care s-au aliniat la linia de start sunt formate din: Alex Mazilu & Razvan Baciu, Alex Negrea & Adrian Ciubotaru, Andrei Crivat & Marius Sescu, Cristina Bazavan & Cristina Chipurici, Dan Dragomir & Razvan Pascu. Prima locaţie (checkpoint) a traseului a fost sediul Fan Curier, locaţie unde bloggerii au avut de rezolvat prima probă.
„În cadrul celei de-a doua ediţii Siemens Race, echipele vor avea de rezolvat 15 probe. Întregul mecanism al competiţiei este gândit astfel încât informaţiile despre tehnologiile verzi să vină din partea fanilor din mediul online”, adaugă Dan Sântimbreanu.
Traseul campaniei Siemens Race cuprinde următoarele oraşe: Bucureşti, Chitila, Craiova, Govora, Câmpulung, Braşov, Târgu Secuiesc, Iaşi, Bacău, Vaslui, Galaţi, Gura Ialomiţei, Constanţa. În cadrul fiecărui oras (check point), echipele trebuie să descopere soluţia Siemens pentru a putea acumula punctajul necesar câştigării concursului.
Siemens Race este un proiect Siemens România, realizat în colaborare cu agenţia de Relaţii Publice Pi2 PR. Prima ediţie a proiectului Siemens Race a fost premiată cu Silver Award for Excellence la Categoria ‘Comunicarea Proiectelor de Mediu’ în cadrul competiţiei Romanian PR Award din 2011.
Competiţia Siemens Race poate fi urmărită pe www.siemens.ro/race.