iLeo a decretat data de 9 aprilie ziua in care nu scriu pe blog. Initiativa sustine campania Vreau in clasa a noua a organizatiei World Vision, dedicata copiilor dezavantajati din mediul rural care au nevoie de sprijin financiar pentru a-si continua studiile si a merge la liceu. Cateva din cele mai importante bloguri din .ro au afisat un singur post cu mesajului campaniei: ajuta un copil sa mearga la scoala. Pentru programul „Vreau in clasa a noua”, agentia iLeo a conceput o campanie integrata pe mediul online care a debutat cu o initiativa targetand blogosfera romaneasca. In jur de 15 bloguri, din 20 contactate, au afisat astazi un post sub titulul Astazi nu scriu nimic, urmat de cateva randuri goale si mesajul campaniei: Asa ar fi aratat azi blogul meu daca nu as fi terminat scoala. Intra pe www.vreauinclasanoua.ro si ajuta un copil sa mearga la scoala. Blogurile au fost selectate pe criterii de popularitate, diversitate si disponibilitate;
“Fenomenul blogurilor este in plina dezvoltare la noi si pentru ca acest loc este un exemplu bun de influenta informala si transmitere virala a mesajului, am ales sa folosim si blogurile pentru transmiterea apelului nostru la sustinerea unor copii de la sate pentru a ramane in scoala. Mai departe am cautat o modalitate de a integra mesajul pe care il foloseam in campanie intr-o executie care sa se potriveasca blogului si am dramatizat lipsa educatiei, pentru niste oameni care se bazeaza esential pe ea in mentinerea unei relatii cu cei care ii citesc”, explica Mugur Patrascu, Managing Partner iLeo.
Promovarea acestei actiuni se realizeaza si prin bannere cu un call to action accentuat prin cateva povesti reale scrise chiar de cei care le traiesc si care viseaza sa ajunga intr-un sistem de invataman superior. Campania va continua si cu alte executii speciale in media online si invitatia agentiei catre alte blogguri de a sustine pe mai departe mesajul programului.
“Este pentru prima data cand o campanie sociala se desfasoara prin folosirea celor mai importante bloguri romanesti si care subliniaza influenta pe care acest mediu o are si in cazul temelor sociale. Reactia naturala de preluare a mesajului de catre alti bloggeri a aparut chiar in aceeasi zi. Mai mult, pe site-ul organizatiei, 5 copii au fost sponsorizati astazi in urma acestei promovari.”, declara Diana Alexa, Brand Comm Manager la iLeo.
Programului „Vreau in clasa a noua” este susţinut de o amplă campanie de promovare bazată pe un mix între ATL, direct mailing, marketing online şi relaţii publice. Campania este realizată şi implementată de grupul de comunicare Leo Burnett, cu agenţia specifică fiecărui domeniu: Leo Burnett – publicitate, THE PRACTICE – relaţii publice, iLeo – marketing interactiv şi Starcom MediaVest Group – media şi marketing direct.
Echipa iLeo care s-a implicat in acest proiect este formata din: Mugur Patrascu – Managing Partner, Cosmin Nastasa – Media Director, Diana Alexa – BrandComm Manager, Cristian Serban – Copywriter, Bogdan Zavera – art director, Radu Olteanu – Jr Art Director, Mihai Rotaru – programator.
{mosloadposition user10}