#Emisiunea prezentata de Mihai Ghita, locul doi la orase si la nivelul intregii tari
Sambata, 9 ianuarie, emisiunea „Asta-i Romania!” a clasat Kanal D pe locul doi in topul televiziunilor din Romania, conform datelor furnizate de Kantar Media.
Emisiunea prezentata de Mihai Ghita si-a adjudecat pozitia secunda pe doua segmente de public, cel All Urban, respectiv National.
In intervalul 20:00 – 21:30, „Asta-i Romania!” a inregistrat 7,4% rating si 14.0% cota de piata, pe targetul National, si 5,6% rating si 11.5% cota de piata, pe targetul All Urban.
Peste un milion (1.351.000) de romani vizionau sambata Kanal D. In minutul de aur, atins la 21:17, productia a adunat in fata micilor ecrane peste un milion si jumatate (1.632.000) de telespectatori.
Audiente target National
Time Bands |
Channels |
Rtg% |
Shr% |
||
20:00-21:30 |
Pro TV |
9,2 |
17,5 |
||
|
Kanal D |
7,4 |
14,0 |
||
|
Antena 1 |
5,3 |
10,1 |
||
|
Romania TV |
3,7 |
7,0 |
||
|
National TV |
2,6 |
4,9 |
Source: Kantar Media Romania
Target: National Target
Date: 09.01.2016
Interval: 20:00-21:30
Audiente target All Urban
Time Bands |
Channels |
Rtg% |
Shr% |
20:00-21:30 |
Pro TV |
9,0 |
18,1 |
|
Kanal D |
5,6 |
11,4 |
|
Antena 1 |
5,3 |
10,7 |
|
Romania TV |
4,0 |
8,2 |
|
Antena 3 |
2,6 |
5,3 |
Source: Kantar Media Romania
Target: All Urban
Date: 09.01.2016
Interval: 20:00-21:30