Designerul polonez Łukasz Jemioł a creat pentru ultima sa colectie o editie speciala a aspiratorului Ergorapido de la Electrolux: aspiratorul negru incrustat cu 3.730 de cristale Swarovski.
Jemioł, un designer polonez ale carui creatii apar in cele mai importante reviste de moda, a conturat un accesoriu ce poate fi integrat in Haute Couture: aspiratorul incrustat cu cristale Swarovski. Electrolux Polonia arata prin acest proiect ca aspiratorul Ergorapido este un accesoriu la moda si in acelasi timp un aparat electrocasnic foarte util datorita caracteristicilor sale.
Aceasta editie speciala cu cristale Swarovski a fost expusa in cadrul ultimei prezentari de moda a designerului polonez si a starnit multe reactii in presa. Executarea manuala ce a transformat cu precizie schitele facute de Jeminoł a apartinut companiei Gronowalski Crystal Fashion.
“Ce este frumos nu are nevoie de nici o justificare”, spune Jemioł. „Inca de la inceput am stiut ca publicul va raspunde pozitiv la eleganta Ergorapido” completeaza acesta.
Pe langa modelele albe si negre ale aspiratorului Ergorapido care au aparut in prezentarea de moda a colectiei, designerul a prezentat si modele in culorile magenta, portocaliu si auriu.
Ergorapido – Fashion icon in Brazilia
Ergorapido a fost de asemenea recent lansat in cadrul ultimei editii a celui mai mare eveniment de moda din America Latina, São Paulo Fashion Week (SPFW). Reactia publicului a fost atat de puternica incat ulterior designerul de moda Gloria Coelho a conceput jambiere ce includ caracteristici specifice aspiratorului Ergorapido.
"Am initiat colaborarea cu Gloria Coelho, pentru ca este un designer de moda apreciat de public.” explica Fabio Boulos Machado, Marketing Supervisor Floor Care, Electrolux, Brazilia. "Gloria Coelho este prezenta in domeniul modei de mai bine de 30 de ani si este recunoscuta la nivel international pentru inovatiile sale – o caracteristica ce este relevanta si pentru brandul Electrolux.”
Aspiratorul Ergorapido prezent in presa din SUA
Datorita echipei de design Electrolux, Ergorapido ofera consumatorilor din intreaga lume un accesoriu la moda ce poate fi tinut la vedere, eliberand astfel spatiile de depozitare si fiind la indemana ori de cate ori situatia o cere.
In SUA la mai putin de 2 ani de la lansare, aspiratorul Ergorapido a inregistrat o acoperire media de exceptie. Acesta a aparut in reviste precum House Beautiful, Gourmet, Quick & Simple adunand peste 2 milioane de cititori, insa a fost prezentat si in emisiunea „The Early Show” difuzata de postul CBS (SUA) vizionata de peste 3.6 milioane de telespectatori.
Aspiratorul Ergorapido a fost prezent si in mediul online, pe site-uri si blog-uri precum MSN.com, ApartmentTherapy.com, ModernMom.com si Sheknows.com.
{mosloadposition user10}