Asociaţia Salvează Vieţi demarează cea de-a doua etapă a campaniei „Nu mă ignora”, prin care oricine poate dona 2 EUR prin SMS pentru copiii bolnavi de cancer limfatic
· Obiectivul final al campaniei este suma de 1.000.000 EUR
· Fundaţia Vodafone Romania donează 350.000 EUR, în cadrul parteneriatului cu Salvează Vieţi
Asociaţia Salvează Vieţi a dat startul celei de-a doua componente a campaniei „Nu mă ignora”, dedicată înfiinţării primului Centru de Excelenţă în diagnoza şi tratamentul cancerului limfatic din România, la Clinica de Oncopediatrie Louis Ţurcanu din Timişoara. Până la 31 martie 2011, orice persoană poate dona 2 EUR prin SMS la numărul 858, gratuit în orice reţea de telefonie mobilă (nu se percepe TVA). Fundaţia Vodafone Romania donează 350.000 EUR pentru construirea şi dotarea acestui centru.
În luna decembrie 2010, Asociaţia a strâns 400.000 EUR, proveniţi din redirecţionarea a 20% din impozitul pe profit de către 300 de firme şi din donaţiile a 80 de persoane fizice. Ţinta finală a proiectului este atingerea sumei de 1.000.000 EUR.
„Copiii de la Clinica de Oncopediatrie aşteaptă în continuare ajutorul nostru. Am făcut un prim pas important în luna decembrie, când peste 300 de firme au ales să ne sprijine. Mulţumim Fundaţiei Vodafone pentru susţinerea consistentă pe care a înţeles să ne-o acorde. Se spune că ne naştem cu şanse egale, dar şansele copiilor bolnavi de cancer din România sunt mult reduse faţă de cele ale celor din lumea civilizată. Încercăm să facem auzită vocea acestor copii, pentru care o donaţie de 2 euro poate creşte speranţa la viaţă. Aceşti copii luptă din greu cu boala lor, sunt mici, sunt puternici, dar au nevoie de sprijin. Renuntaţi astăzi la unul dintre micile capricii cotidiene în favoarea lor şi donaţi 2 euro prin SMS la 858”, a declarat Carmen Uscatu, Preşedinte Salvează Vieţi.
„Construirea acestui centru înseamnă o şansă în plus pentru copiii bolnavi de cancer, cărora dorim să le fim alături în lupta lor pentru viaţă. Prin această donaţie, continuăm angajamentul Fundaţiei Vodafone România de a fi cât mai aproape de nevoile comunităţii şi de a susţine proiectele din domeniul sănătăţii”, a completat Elena Şerban, director Fundaţia Vodafone Romania.
Proiectul este susţinut prin campania de comunicare „Nu mă ignora”, desfăşurată în perioada decembrie 2010-martie 2011 de către Graffiti BBDO, MEC România, Kaleidoscope şi Free Communication.
„Pentru că subiectul este unul extrem de actual şi extrem de dureros, respectiv faptul că aceşti copii care suferă de cancer nu au toate facilităţile şi aparatura medicală necesare, am ales să dramatizăm mesajul "cât trebuie să reziste un copil pentru a fi salvat" într-un mod care să impresioneze şi să impulsioneze. Scopul nostru a fost ca toţi cei care văd spotul să scoată telefonul din buzunar şi să doneze chiar în momentul vizionării”, a declarat Eugen Suman, copywriter Graffiti BBDO.