Începând din această primăvară, companiile cu departamente de PR și studenții pot deveni membri ARRP
Din această lună, Asociația Profesioniștilor în Relații Publice din România devine Asociația Română de Relații Publice (ARRP) și își lărgește baza de membri. Pe 4 aprilie 2012, ARRP a adoptat un nou statut pentru a accepta în rândurile sale nu doar membri individuali, ca până acum, ci și companii de relații publice, departamente de comunicare din cadrul firmelor, instituțiilor și ONG-urilor, precum și studenți.
“Comunitatea comunicatorilor a evoluat foarte mult față de anul 2002, când a fost elaborat vechiul statut, iar semnalele primite de la numeroșii noștri colegi din întreaga țară ne-au determinat să-l modificăm astfel încât Asociația să devină reprezentativă pentru cât mai mulți dintre comunicatorii de astăzi. Astfel, Asociația va primi de acum înainte și companiile care au departamente de Relații Publice, cât și studenți – PR-iștii de mâine – ca membri asociați”, a declarat Sandra Pralong, Președintele ARRP. “Prin aceste modificări și în special prin programul pe care ni l-am propus, vom oferi membrilor Asociației oportunități de networking, de dezvoltare profesională și beneficii financiare prin reduceri la evenimentele la care ARRP este partener”, a mai spus Sandra Pralong.
Acest program rezultă dintr-un amplu studiu privind beneficiile apartenenței la ARRP, alcătuit în perioada februarie-martie 2012 de către vicepreședintele ARRP Drd. Alina Dolea, studiu la care au răspuns 202 participanți.